dinsdag 7 juni 2011

Uitslag Winacties + site update


Allereerst wil ik me even verontschuldigen voor het feit dat ik gigantisch achterloop met de winacties. Jullie hebben de uitslag van maar liefst 3 winacties van me tegoed, I'm a mess, I know! Wil jij weten of je de Tinkerbell Slider Bracelet hebt gewonnen, één van de twee zomerse Just B blouses of één van de tien John Frieda Precision Foam Colours? Klik op 'lees verder' & find out!



De winnaressen van de John Frieda Precision Foam Colours zijn;
Esther - 8N (medium sheer blonde)
Liefdevoorleven - 10N (sheer blonde extra light natural blonde)
LaSonador - 3VR (deep cherry brown)
lbtissam - 5G (medium golden brown)
Samantha - 8G (medium golden blonde)
Voxune - 4BG (dark chocolate brown)
Erika Luit - 5G (medium golden brown)
Jennifer - 10N (sheer blonde extra light natural blonde)
Nina - 4N (dark natural brown)
Sanja - 10N (sheer blonde extra light natural blonde)

De winnares van de Tinkerbell Slider Bracelet is;
Roos - Wat een prachtige armband! Ik wil graag voor mijn oma deze armband winnen, mijn moeder is overleden, en oma's zijn ook moeders toch? Jaren geleden zou ik gezegd hebben dat mijn oma op een heks leek in een disney film. Ik was een dwarsliggende puber die net haar moeder was verloren en ik deed er alles aan om iedereen het leven zuur te maken. Nu zeg ik dat mijn oma een assepoester is, door mijn persoonlijke groei, waarbij zij me heeft geholopen, zie ik hoe hard ze werkt, hoe graag ze het huis schoonhoud, alles leuk houd en zelf er altijd voor alles en iedereen is. Ik vind dat ik, mijn zusje en andere familieleden haar te weinig waarderen, we lijken wel eens te vergeten wat ze doet.You get what you deserve, en mijn oma verdient veel meer, net zoals assepoester meer verdiende, en dat ook kreeg.

De winnaressen van de Just B blouses zijn;
Lisa - This summer, just be yourself. Just B who you want to be.
Sophie - This summer, just be yourself. Just B free!

Herken je je naam/comment/kleur/slogan, stuur me dan een mail (starpede@hotmail.com) met je adresgegevens en dan zorg ik dat je prijs binnenkort bij jou op de mat valt.

Dan nog een huishoudelijke mededeling, een tijdje terug gaf ik aan dat ik 3 artikelen per dag wilde posten en dat heb ik dan ook een week gedaan. Echter is gebleken dat mijn video's die ik aan het begin van de avond post vele malen minder worden bekeken dan de video's die ik voorheen later in de middag plaatste en dat vind ik een beetje zonde. Sowieso met het mooie weer van de laatste tijd (en de komende vakantieperiode) heb ik minder bezoekers dan als het buiten koud en regenachtig is, dus heb ik besloten om toch nog even 2 artikelen per dag te plaatsen. Vanaf september wil ik er wel weer 3 per dag gaan posten! Ik hoop dat jullie het begrijpen.

Until next time,
Serena Verbon