maandag 20 juni 2011

Outfit: Stop. Swagger Time!

Jullie konden hem al bewonderen in mijn laatste shoplog video, maar ik wilde hem ook nog even in zijn geheel laten zien aan jullie. Een van mijn latest obsessions, de One-Z van California Christiania Republic, is finally mine! Jullie kozen massaal voor de kleur peach, dus bestelde ik peach. Een lekker kleurtje voor de zomer. Klik verder voor meer foto's van dit comfortabele kledingstuk.






Een One-Z heeft eigenlijk geen accessoires nodig, je trekt hem aan en klaar. Makkelijker kan niet! Met sneakers is het de ultieme dans- of train-outfit, met sloffen de ultieme chill-outfit en met mijn witte high heels van de Zara hier, de ultieme ghetto fabulous outfit, leuk voor feestjes. Met hakken vind ik het leuk om de broekspijpen van de One-Z op te stropen, maar ook met sneakertjes staat dit swag en doet het minder 'joggingspakkerig' aan.

Swagger? Misschien heb je het Beyonce wel eens horen roepen in een van haar songs, maar als je precies wil weten dat deze straattaal-term inhoud, klik dan hier.







De rits kan overigens helemaal dicht tot boven (dit heeft verder niet echt nut, maar je kan wel leuk mensen laten schrikken zo) en de One-Z bevat, naast twee kangoeroe zakken op de buik, ook twee broekzakken op de heup die dichtgeritst kunnen worden. Naar het toilet gaan is niet lastig, gewoon rits omlaag, je armen uit de mouwen halen en alles laten zakken, je bent misschien 3 tellen langer bezig in vergelijking met een spijkerbroek.

De One-Z zit heerlijk comfortabel, I love it! Wil jij je eigen One-Z? Check dan hun officiĆ«le Nederlandse webshop, hier staan ook hun verkooppunten op. De One-Z kost €139,95 en de maten vallen normaal. Ik ben 1.68m met maat 36 en dit is een XS, want ik wilde dat hij strak zou vallen. Er is nog wat ruimte over zoals je ziet, dus een maat 38 past hier wellicht nog beter in, als je tenminste niet veel langer bent dan ik.

Soms lees ik dat men het stom en jaloersmakend vind om maten te vermelden, maar ik heb het nu puur functioneel gedaan omdat ik er al veel vragen over kreeg na de shoplog van gisteren. Ik probeer gewoon duidelijk te maken hoe de One-Z valt met feiten en vergelijkingen, I'm just trying to help.

Oh en die leuke ketting die ik daar omheb? Die is van Serenity Designs *wink, wink*

Until next time,
Serena Verbon