woensdag 29 juni 2011

Outfit: Army Deluxe

Wat een tropenweer was het gisteren toch! Op hete dagen als deze is het een absolute must om er luchtig bij te lopen, dus trok ik mijn jeans shorts maar weer eens onder het stof vandaan. Ik heb deze shorts gemaakt van een oude, lange spijkerbroek, check hier de how-to video (klik hier). Als top koos ik voor een Balmain inspired shirt met een destroyed finish en omdat het shirt me een leger-gevoel gaf koos ik voor mijn slouchy Jeffrey Campbell boots. 











Het shirt kocht ik een poosje geleden via FabFashion.nl - ik zag dat 'ie daar nu in de sale is voor €20,95. Het shirt is geïnspireerd op een Balmain design en heeft een destroyed look, alsof het kapot gedragen is en daarbij ook nog eens veel te vaak gewassen. Er zijn gaatjes aangebracht bij de mouwen en aan de onderkant van het shirt, wat een gaaf effect geeft. Het shirt is legergroen en heeft stoere embellishments op de schouders. Omdat het shirt wat langer is heb ik hem in mijn jeans shorts gestopt.

Jeans zijn van Levi's (zelf korter geknipt), boots zijn van Jeffrey Campbell (winter 2010 collectie, dus ik denk niet dat ze nog ergens te koop zijn) en de ketting is van Serenity Designs. Het is niet goed te zien op de foto, maar op het sterling zilveren plaatje staat 'passion' en er hangt een echt Robijntje bij. Cute! Overigens waren mijn boots geen goede keuze, veel te warm! Maar het stond zo leuk bij elkaar...

Wat hebben jullie gedragen de afgelopen warme dagen?

Until next time,
Serena Verbon