zondag 19 juni 2011

Fotoverslag: VIP shopdag met winnares Anne-Sophie!

Eindelijk was het zo ver! Een aantal weken nadat ik de winnares bekend maakte van de Shopdag winactie gingen Anne-Sophie en ik dan eindelijk Amsterdam onveilig maken. We troffen elkaar 's ochtends op Amsterdam Centraal, ik overhandigde haar de gewonnen €250 cash die ze blij in ontvangst nam en toen gingen we de stad in.







Het weer zat niet mee zeg! Gisteren begon de dag guur en regenachtig. Gelukkig had Anne-Sophie een stevige en grote paraplu mee dus bleven we redelijk droog toen we ons van winkel naar winkel verplaatsten. We begonnen bij de Bijenkorf omdat we de Bobbi Brown counter wilden bezoeken. 






Vervolgens liepen we de Kalverstraat in en via de Heilige Weg (MAC, Make Up Store) kwamen we uiteindelijk kwamen uit bij het Leidsche Plein waar zich cafe/restaurant Americain bevindt. Na al dat geshop waren we starving, dus bestelden we een lekkere lunch. Hier konden we ook meteen wat beter met elkaar kletsen en het was erg gezellig. Cafe Americain is trouwens een prachtig en sfeervol cafe. De bediening is heel erg vriendelijk (of was dat omdat ze wat goed te maken hadden omdat ze jus d'orange over ons en al onze spullen lieten vallen?). 









Na de lunch liepen we richting de P.C. Hooftstraat omdat ik Anne-Sophie de Kiehl's store wilde laten zien. Kiehl's is een Amerikaans merk dat dit jaar precies 160 jaar bestaat. Kiehl's is van oorsprong een apotheek, maar inmiddels zijn ze uitgegroeid tot een gerenommeerd cosmeticamerk waar ik veel goeds over heb gehoord. Adres Kiehl's Store: Hobbemastraat 4, Amsterdam.






Na Kiehl's liepen we richting Magna Plaza omdat Anne-Sophie graag naar de Mango sale wilde. Onderweg kwamen we een leuk Delicatessen winkeltje tegen die allemaal buitenlandse (voornamelijk Amerikaanse) etenswaren verkocht. Adres Eichholtz: Leidsestraat 48, Amsterdam.







Eenmaal bij Mango riep Anne-Sophie 'waar moet je in hemelsnaam beginnen!?' want er was ook inderdaad zo veel leuks en ALLES was met 50% korting. Dat zijn pas kortingen. Nooit geweten dat Mango zulke toffe spullen verkocht. Echt een gemis in Utrecht, wij hebben alleen een kleine store-in-store in de V&D waar ik praktisch nooit kom. Onze wegen splitsten en na een tijdje vonden we elkaar weer bij de pashokjes waar we onze vondsten lieten zien.

Nadat we hadden afgerekend was het geld op en waren wij op, want het was inmiddels 18u geweest en we waren vanaf 's ochtends al aan het shoppen. Mijn voetjes waren erg moe! We gingen terug naar het station waar we afscheid namen. Anne-Sophie komt snel bij me langs zodat we samen een shoplog kunnen opnemen van haar aankoopjes. Mijn aankoopjes kun je vanmiddag al bewonderen in het shoplog filmpje wat ik net heb opgenomen (klik hier).


Anne-Sophie, het was heel erg gezellig met je, geen awkward silences en we hebben lekker gekletst. Ik ben blij met je Mango tip, hier ga ik zeker vaker shoppen nu! :-) It was fun! Tot snel weer, ik kijk er al naar uit!

Until next time,
Serena Verbon