zaterdag 11 juni 2011

Bedroom Tour

Velen van jullie hebben gevraagd om een hometour, maar gezien ik perfectionistisch ben aangelegd en nog niet 100% tevreden ben met mijn inrichting heb ik het tot op heden laten afweten. Mijn slaapkamer echter is wel naar alle tevredenheid en omdat ik in een fotografeer-mood ben (hoe kan het ook anders met mijn nieuwe aanwinst) leek het me leuk om een foto-tour te maken. Weer eens wat anders dan een filmpje!





Mijn slaapkamer geeft me rust, hier slaap ik en lees ik lekker een boekje op bed. Werken doe ik in mijn werkkamer (klik hier voor de werkkamer video-tour) en in de huiskamer. In mijn slaapkamer is dan ook niet zo gek veel te vinden. Er staat een bed, een ladekast, nachtkastje, 2 kledingkasten en een stoel. 

Het behangetje koos ik omdat ik weg ben van deze zachte, turkoois/mint kleur en omdat de goudkleurige takken en blaadje me deden denken aan Azie. Het behang is vrij druk dus heb ik het gecombineerd met effen bronze/goudkleurig behang. Mijn ouders zijn heel lang bezig geweest om alles mooi op de muur te krijgen, want het was rotbehang zeiden ze. Ik ben ze heel dankbaar want zelf zou ik het nooit zo mooi gedaan kunnen hebben. Dit behang komt bij Decorette uit Houten vandaan.


Mijn nachtkastje kennen jullie inmiddels wel (klik hier). Op het bed een zijden kussen van silkkiss.nl, ik ben aan het testen of mijn huid en haar hier profijt van hebben. Op mijn nachtkastje staan enkele beautyproducten, Horse Powder en Handbag Holiday van Butter London (ik gebruikte deze producten in mijn manicure filmpje) en het Advanced Night Repair serum van Estee Lauder.

Coco chillt op mijn laminaatvloer - Tundra van IKEA

Als het lekker zonnig is dan chill ik vaak op bed, de zon schijnt er via het raam pal bovenop

Deze reuze erlenmeyers nam ik mee van mijn vorige werkplek, nu doen ze dienst als vaas

IKEA ladenkast

Het pandamandje en het cupcake potje komen van Urban Outfitters



Elke la zit stampvol kleding

Wanneer ik een la open springt Coco er meteen in, nieuwsgierige meid dat het is!

Als kledingkast heb ik twee smalle PAX kasten. Eentje staat naast mijn bed en de andere staat rechts om het hoekje bij de deur.






Op de kledingkast heb ik mijn knuffeltjes gepropt - gekregen van ex-vriendjes of zelf gekocht/gewonnen

Een unieke design lamp - compleet bestaande uit handgevouwen origami kraanvogels

te koop via de woonwinkel Maan te Utrecht

Zo, dat was een kijkje in mijn slaapkamer, ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien. Wat zijn jullie meest favoriete voorwerpen uit je slaapkamer? Ik ben heel trots op mijn origami lamp en de orchidee die nu prachtig en vol in bloei staat.

Until next time,
Serena Verbon