woensdag 22 juni 2011

Beauty Gadget: Mascara Helper

Herinneren jullie je mijn artikel van laatst nog over Handige Beautyhulpjes? Ik liet de truc zien met het visitekaartje als mascara hulpje, maar ik heb nu iets veel beters gevonden; De Japanse Mascara Helper! Een gadget die uiteraard alleen maar in Azië kan zijn uitgevonden. Het is handiger in gebruik, afwasbaar en al te koop voor €2,40 in de Nederlandse webshop Peachies, een webshop met een klein assortiment Aziatische beautygadgets en -producten (voornamelijk sheet maskers).




De mini Peachies bestelling

De Mascara Helper in verpakking

De achterkant, waar ik niet veel wijzer van word, maar de gadget spreek gelukkig voor zich





Het ziet er misschien een beetje scary uit (ik vind het zo lijken op de bek van een haai), maar dit dingetje is verrekte handig! De Mascara Helper plaats je om je oog heen en daarna breng je mascara aan. Doordat je de mascararoller tegen de Mascara Helper aandrukt is de kans op mascaraklontjes heel klein, want op deze manier kun je je wimpers juist mooi separeren.


De bovenkant van de Mascara Helper kun je gebruiken voor je onderste wimpers, op dezelfde manier.


Aan het uiteinde van de Mascara Helper bevindt zich een dubbelzijdig kammetje, de ene kant is wat grover dan de andere. Hiermee kun je eventueel toch ontstane klontjes met gemak uit je wimpers borstelen. Ideaal!


De Wimper Helper kost slechts €2,40 en is te koop via Peachies. Ik raad dit product echt aan als je geen klontjes in je mascara wil hebben. Het ligt lekker in de hand en het is heel simpel in gebruik. Het fijne aan dit product is dat je het gewoon af kunt wassen omdat het van plastic is. Visitekaartjes zijn goedkoper maar die gooi je op den duur weg, de Wimper Helper daarentegen gaat vele malen langer mee. 

Ik ben heel enthousiast over de Mascara Helper, it's my new favourite gadget! Ik wil meer Aziatische gadgets uitproberen en reviewen, hebben jullie nog suggesties?

Until next time,
Serena Verbon