vrijdag 20 mei 2011

Win: 10 x John Frieda Precision Foam Colour


Vorige maand nam ik eindelijk de stap om mijn haar voor het eerst sinds 8 jaar weer te verven. Ik had er zo lang mee gewacht omdat ik bang was dat mijn haar beschadigd zou raken, maar eerlijk gezegd merk ik daar maar weinig van. Sterker nog, deze John Frieda Precision Foam Colour is me zo goed bevallen dat ik heb geregeld dat jullie het ook kunnen uitproberen! Ik mag namelijk 10 Foam Colours weggeven, in een kleur die jullie zelf hebben uitgekozen. Lees hieronder even wat je moet doen om kans te maken op een nieuwe haarkleur.


Ik snap wel waarom dit product de Beauty Astir Award heeft gewonnen voor beste haarproduct dit jaar,  door de schuimformule kan zelfs een noob like me haren voorzien van een nieuw kleurtje. Als alle schuim er eenmaal inzit masseer je het nog even zodat alles goed verdeeld is over je haren. Na uitspoelen heb je dan ook een prachtig, egaal resultaat. Inmiddels zijn we dik een maand verder en ik heb geen last van extra droge punten, kleurvervaging of gammel haar. Dit is voor herhaling vatbaar dus! Enne, voor de grijze duifjes onder ons, deze haarverf geeft 100% grijsdekking.

Enthousiast? Check hieronder dan nog even mijn filmpje waarin mijn vriendin Nena me helpt met het kleuren van mijn haar. Ik vond het wel zo prettig dat ze me hielp aangezien ik het nog nooit helemaal zelf heb gedaan, maar achteraf bedacht ik me dat ik dit best ook wel eens alleen aan zou kunnen!



Wat moet je doen om kans te maken op 1 van de 10 Precision Foam Colour producten?


  • Ga naar de website van John Frieda en bepaal welke kleur het beste bij je past met behulp van de Kleurnuance Selector. Kies de kleur die jou het meeste aanspreekt en zet deze in een comment.
  • Volg me via Bloglovin' of Google Friend Connect en like deze post.
  • Zorg dat je je email adres invult in het desbetreffende vakje.
  • Meedoen kan t/m donderdag 26 mei 2011 00:00 uur.
  • De winnaressen worden random gekozen en door mee te doen aan deze winactie ga je ermee akkoord dat je email adres wordt doorgegeven aan John Frieda.


Good luck ladies!

Until next time,
Serena Verbon