maandag 2 mei 2011

Vote for Andy as the new face of Mango!



Nederland kent vele fashionbloggers waarvan Andy van StyleScrapbook.com een van mijn favorieten is. Ik bezoek haar site elke dag en ik heb haar een tijdje geleden ook in het echt mogen ontmoeten. Andy is Mexicaans en praat Engels met het meest schattige accent e-var! Andy is echt HUGE met haar blog, maar ze blijft lekker zichzelf. Ze is zo hartelijk, lief en bescheiden en gaf me nog goed advies voor mijn blog ook. Ik gun het haar daarom echt om de Mango Loves Fashion Bloggers wedstrijd te winnen waarmee ze het gezicht van Mango kan worden. Een bedrijf dat bloggers serieus neemt, whiehoo! 

Vote for Andy!! Willen jullie op haar stemmen door op deze link te klikken? Klik linksbovenin op de button 'like me' en dan heeft ze er weer een stem bij. Vandaag is de laatste dag dat het kan, dus allemaal stemmen please! :-)

Until next time,
Serena Verbon