dinsdag 3 mei 2011

video: Verleidelijke Zomer Look


Ik heb deze look gemaakt met de oogschaduws van Kiko en P2 die ik jullie liet zien in mijn CentrO shoplog. Gebruikte producten vind je in een lijst hieronder. Wat vinden jullie van de look? Ik ben echt een sucker voor dit soort warme poederige kleuren; taupe, mauve, koperachtig, grijzig-lila, poederroze. Het staat heel verleidelijk en sexy. Deze kleuren doen het goed bij elke oogkleur, huidskleur en type persoon. Het staat niet te opgemaakt maar ook weer niet naturel. Love this look!



Helaas lukte het me niet om een close-up van de ooglook te maken :(

Kiko Colour Sphere duo eye shadow nr. 208

P2 Windhoek Time! nr. 120

Verder heb ik gebruikt:
  • Chanel wenkbrauwpotlood in Brun Cendre
  • Hema eyeshadow base (uitslag van de test volgt binnenkort!)
  • Dew Drop Blemish Base balm van Dr. Jart+
  • L'Oreal Glam Bronze bronzer

  • e.l.f. High Definition Powder
  • lichtroze Chanel blush in Espiegle (favoriet)
  • NYX lipgloss in nr. 159 smokey look (my fave nude gloss!)
  • Helena Rubinstein eyeliner
  • Rimmel Glam'Eyes Day2Night mascara

De oogschaduw van P2 gaf overigens verrassend goed pigment af! Jammer dat ik er hier maar 1 van heb meegenomen, want ze hadden nog veel meer andere kleuren. Volgende keer dat ik weer in een DM terecht kom dan scoor ik meer van P2!

Until next time,
Serena Verbon