maandag 16 mei 2011

Urban Decay Rollergirl Nails


Afgelopen zaterdag liep ik voor het eerst sinds tijden weer eens door de Sephora toen mijn oog viel op de Urban Decay Rollergirl Nails set. Jullie zagen deze kit eerder voorbij komen in mijn laatste shopvlogje. It was love at first sight, I'm telling you! Deze kit bestaat uit 6 kleine nagellakflesjes voor €26. Met de 25% kortingsactie die momenteel geldig is op alle cosmetica van de Sephora betaalde ik slechts €20,80 wat neerkomt op €3,47 per lakje. Prrrrrrima prrrrrijsje, al zeg ik het zelf! Ook zonder de korting, trouwens. Jullie waren helemaal enthousiast over de knallende roze kleur die ik droeg bij deze outfit, dus leek het me een goed idee om zo snel mogelijk een review te schrijven over deze kit.



De Rollergirl Nails set bestaat uit 6 nagellakjes die elk 5 ml nagellak bevatten (niet eens zo gek weinig dus). De helft van de lakjes is felgekleurd en de andere helft is nude/bronze. Voor elk wat wils dus! Maar het toeval mocht zo zijn dat ik elke kleur prachtig vind, dus dat is dan weer mooi meegenomen. De lakjes zijn verpakt in een mooie, bijpassende doos. Helaas kan je hier verder niets mee, maar het trok wel meteen mijn aandacht. I'm such a sucker for pretty packaging!

Fame, Woodstock, Love Train, Xanadu, Superfreak en Miss T.

De lakjes zijn goed gepigmenteerd en dus is een enkel laagje al voldoende voor een dekkend effect. Alleen Love Train is de enige die misschien mooier is met 2 laagjes en Xanadu, de paarse glitterlak, vereist er ook 2 laagjes om echt goed te dekken. Xanadu is echter vrij glittery, het bevat meer glitters met een enkele laag dan de meeste glitterlakjes die ik gewend ben.

Alle lakjes lakken echt lekker, viel me op. De dop ligt lekker in de hand en de structuur is creamy en het duurt niet erg lang voordat de lak goed droog is. Nooit eerder had ik lakjes van Urban Decay gebruikt (ik ga toch meestal voor de potloden, oogschaduw en de primers), maar ik ben er erg over te spreken. Nu ik weet dat ze zo fijn zijn kan ik niet wachten om er meer uit te proberen!


Love Train - een sheer parelmoer lakje met een lila ondertoon en micro shimmers.


Fame - een champagnekleurig lakje met een bronze ondertoon en mooie shimmertjes.


Superfreak - een metallic, shimmery & glittery lakje in goud. Prachtig! Het lijkt net vloeibaar goud als je het aanbrengt. Deze kleur is een van mijn favorieten uit dit setje. Dit is echt een topper!


Woodstock - een knallende neonroze kleur (in het echt is de kleur bijna oogverblindend fel) die het goed doet op (zon)gebruinde handen. Zo lijken je handen nog bruiner namelijk, het staat echt supermooi! Deze nagellak droeg ik bij mijn laatste outfit en de kleur viel jullie meteen op. Deze lak droogt overigens een beetje mat op, maar dat is gebruikelijk bij neon lakjes.

Miss T - een opvallend prachtige, felle, paarsroze kleur. Deze lak heeft een parelmoer finish.

Xanadu - een donkerpaarse glitterlak die mat opdroogt.

Ik kan de Rollergirl Nails kit van harte aanbevelen aan jullie nagellak lovers. Behalve aan jou Pippi, jij hebt er al genoeg! ;-) 

De kleuren zijn pretty, ze lakken lekker, dekken goed, drogen vrij snel op en ze zijn ook nog eens niet duur. Als je de kit nu bij Sephora koopt (dus met de 25% korting) komen ze op slechts €3,47 per lakje. Het enige is wel dat je er meteen 6 moet kopen, maar toch, het blijft best een goede prijs. Ik vind het ergens ook wel fijn dat deze flesjes wat kleiner zijn (5ml) omdat de kans nu bestaat dat ik er misschien wel eentje helemaal op zou kunnen maken! Hihi. Superfreak en Woodstock zijn mijn favorieten, dus wie weet.

Ik hoop dat jullie blij zijn met de swatches (dat was me even een klusje hoor!) en ik ben benieuwd wat jullie van de Rollergirl Nails kit vinden. Welke kleur is jullie favoriet? En hebben jullie al Urban Decay geshopt bij de Nederlandse Sephora's? Ik hoop nu echt wel een keer dat gewilde Naked Palette in handen te krijgen zeg, sjongejonge, die is altijd overal uitverkocht :(

Until next time,
Serena Verbon