zaterdag 28 mei 2011

Tag: Handschrift


Deze tag heb ik van verschillende mensen gekregen en het leek me wel eens leuk om jullie kennis te laten maken met mijn handschrift. Als ik rustig schrijf is mijn handschrift best mooi, maar als ik snel schrijf dan lijkt het wel het handschrift van iemand anders. Soms schrijf ik rechtop, soms schuin, soms gebruik ik verschillende manieren van een letter schrijven in 1 woord, kortom, er is haast geen touw aan vast te knopen. Heeft mijn handschrift soms verband met mijn persoonlijkheid? 


De handschrift tag houdt in dat ik de antwoorden van onderstaande vragen moet uitschrijven op papier.


Dit waren de vragen:
1. What’s your name/your blogger name?
2. What’s your blog’s name/URL?
3. Write “The quick brown fox jumps over the lazy dog.”
4. Favorite quote?
5. Your favorite song?
6. Your favorite band/singers?
7. Anything else you want to say?
8. Tag three to five other people




Hieronder vond ik nog wat oude aantekeningen (ik maak altijd lijstjes van wat ik op de site wil zetten en als ik op vakantie geld uitgeef houd ik dat bij in een boekje). Dit is dus mijn snelle, chaotische handschrift. Rechtop, schuin en een beetje slordig maar gelukkig wel leesbaar.





Bij vraag 8 heb ik dus 3 andere bloggers getagged die - naar ik weet - regelmatig mijn site checken. Let me know als jullie de tag op je site hebben geplaatst!


Wat vinden jullie van je eigen handschrift?

Until next time,
Serena Verbon