zondag 29 mei 2011

New In: High Heels van Via Uno


Even een snelle snapshot omdat ik zo trots ben op mijn laatste schoenenaankoop! Deze prachtige high heels van Via Uno zag ik al staan in Milaan, maar ik dacht no way dat ik daar op kan lopen. Nu ik ze weer zag in Praag werd ik weer een beetje verliefd en ik dacht 'ik probeer ze gewoon eens aan'. Wat blijkt? Ze lopen helemaal niet moeilijk, ze zijn alleen een klein beetje aan de hoge kant.


Ik heb een zwak voor aparte schoenen, maar meestal koop ik ze niet omdat ik denk 'wanneer trek ik dat nou aan' en 'daar kan ik toch niet op lopen'. Maar nu dacht ik, ik koop ze gewoon! Het zijn echte statement shoes, highly fashionable, and I love 'em. Op het lab zal ik ze niet dragen, maar tijdens feestjes, borrels, etentjes en pers events wel. Sterker nog, gisteren tijdens Sensation White heb ik ze ook aangedaan. Na 4 uur echter kreeg ik wel last van mijn voeten dus heb ik ze verwisseld met die reserve flatjes (die bij de kassa van de H&M liggen). Heerlijk!

Via Uno is een schoenenwinkel die helaas niet in Nederland zit, maar ik geloof dat het merk via Zalando een aantal schoenen uit hun assortiment verkoopt. Dit model is verkrijgbaar in wit, zwart en bruin, ik koos voor bruin. Deze kleur kan ik met bijna al mijn outfits combineren en ik vond het mooi staan in combinatie met de donkerbruine houten hak. Omgerekend kwamen deze schoenen op €142.

Binnenkort kunnen jullie outfit foto's verwachten met mijn nieuwe liefdes! <3




ps. Sorry voor mijn brakke hoofd, maar dat komt door Sensation White.

Until next time,
Serena Verbon