maandag 25 april 2011

Outfit: Cuddly Bear


Pasen is echt een dag om met familie te spenderen, dus gingen we met zijn allen wandelen in het Houtense Bos. Het was een prachtdag en mijn zusjes hadden hun digitale spiegelreflex meegenomen om wat outfit kiekjes te schieten van mijn nieuwste aanwinst: een wollig berenvest!


Een warm, wollig vest is niet het eerste waar je aan denkt met dit zonnige weer de laatste dagen, maar als de zon onder gaat wordt het best frisjes. Dit vest heb ik de afgelopen dagen dus gewoon gedragen, maar wel pas 's avonds en in plaats van een jas. Het vest is heerlijk zacht en het zit onwijs lekker! De capuchon met berenoortjes past perfect bij het stofje waarvan het gemaakt is. Lekker fluffeh en cute! Als ik het draag wil iedereen met 'het Robijn beertje' knuffelen ^^

foto's: Larissa Verbon / Tara Verbon

Het vest is vrij lang en kan (als je hem dichtritst) zelfs als minidress gedragen worden, maar ik draag hem liever over een skinny jeans of gewoon opengeritst.

Mijn berenvest kocht ik bij een webshop die nog niet zo bekend is; LeLeFab.nl - ze verkopen er superleuke Asian clothes en accessoires voor leuke prijsjes. Dit vest bijvoorbeeld kost €27,95 en de meeste andere items kosten zo rond de €25. Omdat het om Aziatische maatjes gaat is 'one size' niet echt one size. Als je maat XS, S of M hebt is het goed, maar als je maat L of hoger hebt dan denk ik niet dat deze kleding lekker zit.

Until next time,
Serena Verbon