maandag 18 april 2011

Mijn 100e YouTube video!



Let's celebrate! Mijn 100e YouTube video op mijn BeautyLabNL kanaal is een feit! Daarnaast heb ik (bijna) 2500 YouTube subscribers en behaal ik deze maand meer dan 300,000 unieke bezoekers op BeautyLab.nl - een goede reden voor een super gave winactie! Uit de enquete bleek dat jullie het leuk zouden vinden om mij te ontmoeten dus bedacht ik het volgende: Win een shopdag met mij in Amsterdam + €250 shopping money + free goodies + verzorgde lunch in een chique restaurant. De winnares wordt de hele dag in de watten gelegd! Lijkt dit je wat? Lees dan even verder om erachter te komen wat je moet doen om kans te maken op deze prijs.


Ik ben zelf erg excited over deze winactie want ik hoop natuurlijk dat jullie het een leuk idee vinden en dat er zo veel mogelijk BeautyLab bezoekers mee zullen doen. Wat je moet doen is in principe niet zo veel, maar het is wel belangrijk dat je de onderstaande voorwaarden even goed doorleest.


1. Maak de allerlelijkste en de allerleukste screenshot van mij, gevonden in een van de 100 video's van het BeautyLabNL kanaal (de screenshots hoeven niet perse uit dezelfde video te komen en je mag ook deze video gebruiken).

2. Schrijf een motivatie van ongeveer 250 woorden waarin je wat meer over jezelf verteld en waarin je uitlegt waarom juist jij uitgekozen moet worden. Het maakt mij niet uit of je 13 of 53 bent, bezoekers van elke leeftijd mogen meedoen! Ben je jonger dan 16 vraag dan eerst aan je ouders of je mee mag doen, ik kan me voorstellen dat ze het een eng idee vinden als hun dochter met een vreemde meid (ik dus) een hele dag in Amsterdam op stap is. Ouders zijn namelijk niet toegestaan tijdens de shopdag, it's just me and you baby!

3. Mail je screenshots samen met je motivatie naar beautylab@hotmail.com

4. Laat zien dat je een echte fan bent en geef deze video een duimpje omhoog, retweet deze winactie, volg en love it op bloglovin', like it on facebook en volg me via google friend connect! Dit hoeft niet allemaal tegelijk en is niet noodzakelijk om de winactie te winnen, maar ik stel het zeker op prijs. Ik kan eigenlijk niet eens zien wie wat doet, dus wees niet bang dat ik er onderscheid in maak!

5. De shopdag zal plaatsvinden op een zaterdag of zondag in mei of juni, de datum prikken we in overleg. De winnares komt met eigen vervoer naar Amsterdam Centraal. Het is niet om de hoek, maar ook Belgen zijn natuurlijk van harte welkom om mee te doen. De shopdag zal 's ochtends rond 10.00 uur beginnen en 's avonds rond 17.00 uur eindigen. 

6. De winnares heeft geen bezwaar om op de foto of film vastgelegd te worden. Tijdens lunch nemen we samen een shoplog op en gedurende de hele dag maak ik foto's voor een fotoreportage voor de site.


7. De winnares probeert alle €250 uit te geven, het geld wat overblijft neem ik weer in. Als er iets aangeschaft wordt houd ik de kassabonnetjes omdat ik die nodig heb voor mijn administratie.

8. Meedoen kan t/m 30 april. Begin mei maak ik de gelukkige winnares bekend via de site. 

Heel veel succes iedereen! Ik ben benieuwd naar jullie inzendingen!

Until next time,
Serena Verbon