woensdag 13 april 2011

Latest Obsession: Balmain blazers & jackets


Een nieuwe week, een nieuwe obsessie. Zo waren het vorige week de Starbucks Cake Pops, deze week crave ik naar een prachtige blazer van Balmain. Modehuis Balmain staat bekend om zijn edgy rock-chic style. Skinny broeken, stoere laarzen, jasjes met studs tierelantijnen en dan.... de legendarische blazers. Ik krijg ze niet meer uit mijn hoofd! Een klein probleempje, de Balmain Blazers kostten gemiddeld zo'n kleine €2500. Oh.


Weet je, het maakt me niet eens zoveel uit wat voor blazer of jasje precies, alle Balmain ontwerpen zijn in mijn ogen perfect. Mooi getailleerd, gemaakt van een lekkere soepel vallende stof en met hun signature puntige killer schouders. De Balmain jasjes accentueren het vrouwelijke figuur en ze zijn zowel casual als chic te dragen. Ze upgraden je hele look, I love it so much!


Ik verlang zo erg naar een Balmain jasje dat ik een paar dagen geleden een mail heb gestuurd naar een  bedrijf in Amsterdam die maatpakken op maat maakt. Ik heb een plaatje meegestuurd van een Balmain jasje en gevraagd of ze zo'n model kunnen namaken, en zo ja, hoeveel dat dan mocht gaan kosten. Ik heb nog geen mail terug, maar ik hoop dat het niet al te duur is. Een echte Balmain is echt way too far boven mijn budget, maar wie weet lukt het op deze manier toch om een prachtig jasje te scoren voor en fractie van de prijs. Ik houd jullie in ieder geval op de hoogte!

Om vast in de Balmain stemming te komen heb ik knock-offs gekocht van de laarzen op de eerste en vierde foto bovenaan. Ze waren afgeprijsd naar €29,95 via Cafe Moda, koopje toch!

Hebben jullie ook een duur designers piece hoog bovenaan je 'keep on dreaming' wishlist staan?

Until next time,
Serena Verbon