zaterdag 16 april 2011

I'm so excited!


Sinds ik terug ben uit New York speel ik met de gedachte om een eigen webshop te openen. Alweer! Al eerder had ik een webshop met sieradenonderdelen (Tutti Frutti Jewels) en jullie kennen The Secret Garden ook vast nog wel, een webshop met heerlijke handgemaakte bath & body spulletjes. Beide webshops liepen eigenlijk erg goed, maar wegens drukte hebben we de shops moeten sluiten. Het waren dan ook webshops als hobby 'voor erbij' en als het dan goed gaat lopen is het al snel niet leuk meer en wordt het een verplichting. Dit keer wil ik het anders gaan aanpakken. 


Gisteren vroeg ik op twitter waar ik het beste een professionele webshop kon bouwen met iDeal en toen kreeg ik de tip om het te doen via mijnwebwinkel.nl. Zo gezegd, zo gedaan! Ik ben momenteel druk bezig met de lay-out, het logo ontwerp en het schrijven van teksten. Mijn moeder en ik hebben gisteren een brainstorm sessie gehouden om een naam te bedenken en toen bedacht ze ineens de perfecte naam! Die houden jullie nog even van me tegoed tot het bijna zo ver is.

Gisteren hebben we inspiratie opgedaan en alvast wat dingen besteld vanuit de VS, ik kan niet wachten tot alles er is zodat we aan de slag kunnen. Als alles goed gaat hoop ik rond juni de digitale deuren te openen! Nog eventjes geduld dus alsjeblieft ;-)

Sorry dat ik nog niet al te veel verklap, maar ik wil het nog even spannend en geheim houden. Jullie gaven in de enquete aan dat jullie graag wat meer persoonlijke artikelen zouden lezen, dus bij deze even een artikeltje om te laten weten wat me momenteel bezig houdt. Deze webshop zal geen hobby webshop worden, ik wil er echt een business van maken. Ik ben heel benieuwd wat jullie er uiteindelijk van zullen gaan vinden en of jullie ook een bestelling zullen plaatsen!

I'll keep you posted!

Until next time,
Serena Verbon