zondag 24 april 2011

Hulp gevraagd: De leukste Beauty Shops?


Vodafone is bezig met het ontwikkelen van een nieuwe internationale shopping app en daarbij hebben ze mijn hulp ingeschakeld. Kennelijk weten ze dat ik dol ben op shoppen en dat ik dat graag in zoveel mogelijk landen doe! Hehe! Ze zijn op zoek naar de leukste beauty shops in de steden London, Parijs, Milaan, Berlijn en Barcelona. In London en Milaan ben ik onlangs nog geweest, maar in de andere steden ben ik totaal niet bekend. Kunnen jullie mij helpen met het verzamelen van de leukste beautyshops?


Laat me in een comment weten wat jouw favoriete beauty shops zijn en in welke stad deze shops zich bevinden. Het gaat dus alleen om de steden London, Parijs, Milaan, Berlijn en Barcelona. Je mag zoveel mogelijk shops opnoemen. Het zou leuk zijn om niet alleen de grote bekende ketens te noemen, maar ook juist de kleinere boetiekjes. De echte must-see stores voor de diehard beautylover!


Van al jullie tips zal ik een top 5 maken per stad en dit naar Vodafone doorspelen voor hun app. De top 5 zal ik uiteraard ook bekend maken via de site, zodat jullie weten waar jullie moeten zijn mochten jullie een stedentrip in de planning hebben staan.

Alvast bedankt voor het meedenken!

Until next time,
Serena Verbon