zaterdag 5 maart 2011

Video: Doe jij dat ook? #1


Random video waarin ik jullie een situatie of gedachte voorschets en waarbij ik me afvraag of ik de enige ben. Leave a comment met je mening, ik ben benieuwd!


Vinden jullie het leuk als ik vaker van dit soort korte video's tussen de artikelen door post? Let me know! Oh, en even ter informatie. Als je van euro's naar guldens wil omrekenen doe je het bedrag x 2,2. Het makkelijkste is om het bedrag gewoon te verdubbelen en er een klein schepje bovenop te doen (op de gok). Althans, dat is mijn manier. Als je dat bij alles gaat doen heb je geen leven meer, dus maak er geen gewoonte van!

'Wat, 60 gulden voor een lippenstift?' '250 gulden voor een 100 ml parfum?' 'en 52 piek voor een nagellakje van Chanel?'. Waar zijn we in hemelsnaam mee bezig...

Until next time,
Serena Verbon