woensdag 30 maart 2011

Outfit: Red Pants

Gisteren showde ik mijn rode legging voor het eerst aan de wereld en ach, dat viel reuze mee. Ik kreeg geen rare blikken toegeworpen (al zag ik de oogjes logischerwijs wel naar mijn benen flitsen, maar rood is dan ook een opvallende kleur). Ik twitpicte een foto van mijn rode beentjes en meteen kreeg ik de vraag hoe ik dit dan gecombineerd had. Bij deze dus mijn outfit!



jasje open, jasje dicht

Ik draag hier het leren jasje van Larissa, maar toen ik naar de bioscoop ging combineerde ik dezelfde outfit met een zwart colbertje en gisteren toen ik wat ging drinken in de stad droeg ik hierover mijn camelkleurige trenchcoat.

Een rode broek combineert volgens mij het beste met zwart, wit, creme, nude of juist andere felle kleurtjes. De combinatie met luipaardprint kwam ik ook tegen en daarom wilde ik even Tara's jas aan, om te laten zien hoe dat staat. Overigens denk ik dat een zwart/wit gestreept shirt ook erg leuk kan staan bij rode benen.
Hoe dan ook, matchende rode lippen combineren er altijd goed bij! Hier draag ik de KOH Red Seduction lipstick.


Rode legging van de Berschka / Zwart los shirt van Stradivarius / Leren studs jasje van Larissa / Luipaard bontjas van Tara (Forever21) / zwarte laarzen van River Island / ketting van Pimkie

Inspiratie;

Rode (leren) broeken zijn helemaal hot, zo zie je maar weer! Je krijgt gegarandeerd aandacht met deze verleidelijke en opvallende kleur, dus je moet wel een beetje durven... Als je het juist combineert zoals hierboven op de inspiratiefoto's vind ik het een hele stoere maar sophisticated uitstraling hebben. Met nude is het heel erg chique terwijl zwart, wit en stoere jasjes er weer een rock&roll tintje aan geven. Hoe je hem ook draagt, draag hem met trots die rode broek!

Dragen jullie wel eens (fel)gekleurde leggings of broeken? En zo ja, hoe combineren jullie deze?

Until next time,
Serena Verbon