woensdag 16 februari 2011

Video: Battle #5 Mugshot (Paris Hilton Style)



Deze video heb ik vanochtend opgenomen, nog voor ik naar mijn werk ging. Het was erg vroeg dus excuses voor mijn slaperige hoofd, schorre stem en flauwe grappen. Neem deze tutorial vooral NIET serieus. Dit is eigenlijk gewoon mijn dag make-upje waar ik een Mugshot twist aan heb gegeven. Klik hieronder voor de producten die ik heb gebruikt voor deze look.



Face:
Clarins Beauty Flash Balm
Revlon Photoready foundation
Bronzer
Chanel Espiegle blush
Hema wenkbrauwpotlood

Eyes:
Bobbi Brown creamy eyeshadow als basis (niet in video)
Verschillende kleuren uit het MAC trip eyeshadow palette 'Cool'
MAC eyeliner uit de limited Wonder Woman collectie
Boots No.7 mascara '360 degrees'

Lips:
MAC Pink Fish TLC uit de limited Hello Kitty collectie


Neem ook zeker even een kijkje bij mijn tegenstander van deze week PrettyinPink.tk. Ik ben heel benieuwd hoe zij het thema 'Mugshot' heeft aangepakt.

Until next time,
Serena Verbon