donderdag 10 februari 2011

Uitslag Winactie: Sterling Zilveren Bedel Armband


Deze armband was erg in trek, ruim 300 BeautyLab bezoekers wilden kans maken op dit prachtige sieraad. En terecht ook, want het materiaal is niet alleen van echt sterling zilver, de armband zelf is natuurlijk hartstikke mooi - en al helemaal met die leuke, bengelende bedels die je zelf mag uitzoeken! Ik vroeg jullie vorige week om aan te geven welke 5 alfabet letters jullie zouden kiezen en waar ze dan voor zouden staan. Ik heb talloze schattige antwoorden voorbij zien komen en het was dan ook lastig kiezen voor me. Ik heb uiteindelijk toch een winnares kunnen kiezen. Benieuwd of jij die gelukkige bent? Klik dan even verder...


De winnende comment is van Juwan:

Ik zou kiezen voor de letter CAIRO. Ik ben daar samen met 40 andere studenten geweest en wij hebben daar helaas maar twee weken mogen verblijven aangezien de omstandigheden. Wij zouden allemaal vijf tot zes maanden in Egypte doorbrengen i.v.m. onze studie, maar het heeft helaas niet zo mogen zijn. We hebben allemaal zoveel gezien en meegemaakt in die korte twee weken en mijn verblijf daar heeft zo'n indruk op me gemaakt. Ik en mijn twee vriendinnen waren bij Egyptische kennissen van het ene meisje, maar voor ons allen waren het eigenlijk wildvreemde mensen, omdat dat meisje alleen één van hun zoons kende hier in NL. Deze mensen hebben ons echter omarmd als hun eigen dochters en hebben ons niet naar huis gestuurd toen de situatie uit de hand liep. Wij mochten simpelweg niet naar ons eigen appartement! En toen we op het nieuws hoorden dat er 45/50 meisjes waren verkracht in onze wijk waren we deze mensen nog meer dankbaar dan voorheen.

Wat een heftig verhaal Juwan, maar wat geweldig dat jullie juist in deze crisis periode (waar iedereen gemakkelijk liever eerst aan zichzelf denkt) door onbekende mensen zijn geholpen. Dat gevoel van vertrouwen, warmte en barmhartigheid is het mooiste geschenk wat je iemand kan geven en ik kan me voorstellen dat je nog vaak aan Cairo terugdenkt. Ik gun je daarom deze armband en ik hoop dat je, als je er naar kijkt, terugdenkt aan deze lieve mensen en dat de armband ooit (als alles weer rustig is in Egypte) zelf een bezoekje mag brengen aan Cairo. Natuurlijk om jouw pols hangende. Veel plezier ermee Juwan, gefeliciteerd met je prijs! Mail je mij je adresgegevens door alsjeblieft?


Niet gewonnen? Niet getreurd! Van Bedelsieraad.nl mag ik jullie een kortingscode aanbieden waarmee je 10% korting krijgt op het totaalbedrag van je bestelling. De code is : beautylab



Vanmiddag komt er een nieuwe winactie online, een Love Box van The Beauty Bakery, voor Valentijn. Dus meiden: nieuwe ronde, nieuwe kansen! Wil je kans maken op een heerlijke doos vol verwennerij? Zorg dan dat je straks de site even checkt om te lezen wat je er voor moet doen.

Until next time,


Serena Verbon