zaterdag 12 februari 2011

Uitslag Winactie: The Beauty Bakery Love Box


In dit artikel vertelde ik jullie hoe je kans kon maken op dit ultieme Valentijns pakket bestaande uit luxueuze badder producten, romantische zeepjes, een spannend boek en een bijbehorende lipbalm voor kissable lips. Meer dan 300 meiden hadden zin om zichzelf te verwennen met deze Love Box, maar helaas kan er maar 1 de winnaar zijn! Ik vroeg om jullie secret crush (eentje die je aan niemand verteld omdat je je er keihard voor schaamt!) met me te delen en man, wat hebben we gelachen!


Ik heb namen voorbij zien komen...ZOMG! Hugh Laurie (House), Joe Mantegna, Clint Eastwood (!!), Bruce Willis, DitisMilan, Koen (Koning Vlog), Dolph Lundgren (was dat niet die Robot Rus uit Rocky?), Toby uit Mega Mindy, Harry Potter (het personage), Johannes (die weggestuurd is uit Boer zoekt Vrouw)... Maar de allerergste secret crush was die van Shenyce, en zij is dan ook meteen de winnares van de Love Box;

Oke, I CONFESS: Ik heb vroeger als klein meisje altijd gegilt dat ik later zou trouwen met Mr.Bean. Je leest het goed, geen Mr. Big, maar Mr. BEAN! Altijd als ik Mr. Bean aan het kijken was zei ik dat ik verliefd op hem was.. Ik schaam me er nog steeds voor....

Shenyce, die schaamte boen je er zo weer af in een warm badje! Gefeliciteerd! Mail je adres vandaag nog door en dan ontvang je op maandag deze geweldige Love Box van The Beauty Bakery!

Until next time,
Serena Verbon