dinsdag 1 februari 2011

MAC Wonder Woman swatches


Ik liet jullie in dit artikel al de prachtige productfoto's zien en toen ik thuis kwam van mijn tripje naar London was ik dan ook blij verrast met een envelopje dat op mijn deurmat was gevallen. In het envelopje zaten stoere MAC Wonder Woman producten die ik sowieso al wilde bekijken in de winkel. Ik heb het Lady Justice Eye Quad en de handige Penultimate Eye Liner. Kijken jullie mee naar de swatches?




Dit is de Penultimate Eye Liner in de kleur Rapidblack, de enige verkrijgbare kleur overigens. Het is een stift eyeliner. Ik ben geen fan van dipliners en gelliners, dus ik was erg benieuwd naar deze eyeliner.


Ik moet zeggen dat een stift eyeliner, voor mij althans, erg makkelijk werkt. Een strak lijntje is zo getrokken, als ik wil gaat dat zelfs in 1 vloeiende lijn. Omdat het een stift is merk ik wel dat het iets uitloopt op mijn hand (kijk maar op de swatch foto) maar boven mijn oog heb ik hier geen last van. 


Een stift eyeliner werkt erg nauwkeurig, i like it! Als de eyeliner eenmaal is opgedroogd gaat het nergens meer heen. Je kan er hard overheen vegen maar het blijft zitten waar het zit, ideaal! Met iets vochtigs of vettigs vervaagd het overigens wel, dus ik zou zeggen dat deze eyeliner smudgeproof is, niet waterproof. De prijs van deze eyeliner is €21,00. De stift is qua grootte vergelijkbaar met een Chubby Stick.


Ik was ontzettend benieuwd naar het pigment van de Eye Quads! En ik kan jullie vast vertellen, die valt niet tegen! Het Eye Quad dat ik heb heeft blauwgrijze tinten en heet Lady Justice. Het bevat 4 kleuren oogschaduw; 

  • Lady Justice - een frosty, shimmery/glittery zilverwitte highlighter
  • Insurmountable - een veluxe pearl, matte, dode zee modderkleur
  • Bold Babe - een frosty, diep donkerblauwe kleur met metallic glans
  • Deep Truth - deze kleur lijkt op Bold Babe maar dan met meer grijs





Vooral Insurmountable is een hele aparte kleur, zo'n kleurtje heb ik nog niet eerder gezien. De kleuren passen mooi bij elkaar en blenden ook fijn samen. Het pigment is goed en mooi intens, I like it! Ik zal snel een ooglook met deze producten maken. De Eye Quads kosten per stuk €41,00 (ongeveer €10,00 per oogschaduw kleur).

Ik ben ook super benieuwd naar de andere Wonder Woman producten uit de collectie. Nu ik swatches heb gemaakt van de Lady Justice eye quad denk ik dat de andere palettes ook mooi pigment moeten hebben. Ook naar de lipproducten kijk ik uit!

Zijn jullie nog steeds enthousiast over de MAC Wonder Woman collectie? Of waren jullie het niet, en nu wel? De MAC limited Wonder Woman collectie ligt vanaf 5 maart 2011 in de winkels. MAC wordt verkocht in de MAC Pro Stores en in geselecteerde Douglas filialen.

Until next time,
Serena Verbon