zaterdag 15 januari 2011

Zou je liever... zichtbare pantylines/trashy thong?

Mijn zusje Tara en ik zaten laatst te brainstormen over mogelijke doemscenario's en toen kwamen we met het volgende; zou je liever een grote onderbroek dragen met een te strakke broek zodat iedereen precies kan zien waar je onderbroek zit (en zodat je soort van 4 billen krijgt)? Of, zou je liever een stringetje dragen die ten alle tijde zichtbaar is omdat 'ie semi-nonchalant-express boven je jeans uit komt piepen? De keuze is voor de rest van je leven en je mag geen lange shirts dragen die over je billen vallen. 


Nu het moeilijkste, what would Serena do? Kijk, de eerste situatie is natuurlijk voor schut. Het is duidelijk niet de bedoeling dat je onderbroek zo goed zichtbaar is en het flatteert absoluut niet. De andere situatie is wat bewuster, want ik neem aan dat je weet dat je broek afzakt (dat voel je gewoon) en dat je string zichtbaar is en het wordt over het algemeen wel sexy gevonden door mannen. Sexy but slutty!

Dus, doe ik alsof mijn neus bloedt en sta ik de rest van mijn leven bekend als 4-butts, of probeer ik bewust de aandacht te trekken met een zichtbare string boven mijn broek?

Well, aangezien je met een trashy thong waarschijnlijk toch niet je toekomstige man zal ontmoeten ga ik voor de pantylines. Als een jongen dit weet te accepteren moet het wel een lieverd zijn. 

En jullie? Gaan jullie voor een onflatterende derriere of een sexy bil-decolleté? Laat je comment achter met een korte motivatie. Ik ben benieuwd!

Until next time,
Serena Verbon