zondag 23 januari 2011

WIN! 5 x DKNY Body Lotion Be Delicious


Kijk, dat is nog eens leuk nieuws. Ik mag 5 heerlijke DKNY Be Delicious body lotions t.w.v. €34,00 weggeven, inclusief leuke messenger bag! Lees snel verder om te zien hoe je mee kunt doen aan deze winactie.


Hmmmm, Be Delicious. Er gaan maar liefst 8 flesjes per minuut over de toonbank dus het moge duidelijk wezen dat dit een goed en populair parfum is. Ik denk dat de meeste mensen dan ook wel bekend zijn met de geur, maar zo niet dan volgt hieronder mijn (poging tot) een beschrijving;

De topnoot bestaat uit het sappige aroma van Granny Smith's, fruitigzure grapefruits en bloemige Magnolia. De top gaat over in het bloemige hart dat bestaat uit een geurenpalet van tuberoos, witte lelietjes-van-dalen, rozen en frisse viooltjes. De basis van deze geur bestaat uit warme noten van sandelhout, blond hout en witte amber.



Misschien heb je het parfum al, misschien niet, maar als de geur je aanspreekt zou ik zeker meedoen met deze winactie! Jullie maken 5 x kans op deze heerlijke body lotion t.w.v. €34,00 inclusief een DKNY messenger bag. Messenger bags zijn van die schoudertassen die zo halverwege je heup hangen en een grote flap hebben.

Wat moet je doen om te winnen?

  • Laat een comment achter waarin je me verteld wat jouw favoriete appel-recept is! Houd het kort (ik hoef alleen de naam en een korte beschrijving te weten, niet een complete pagina uit je kookboek).
  • Je kunt een comment plaatsen t/m woensdag 26 januari 2011, 00:00 uur.

Succes!

Until next time,
Serena Verbon