zondag 30 januari 2011

Video: Beauty Shoplog London


Hierboven een shoplog video waarin ik mijn beauty aankopen laat zien die ik heb gekocht bij de Superdrug en op de IMATS show. Het is behoorlijk veel, dus ik zou zeggen ga er maar even lekker voor zitten :-)


Bij Superdrug verkopen ze merken die wij in Nederland niet bij de drogist kunnen kopen, zoals Sleek, Accessoirize (make-up), MeMeMe, Barry M, Revlon (tenminste, dat verkopen ze bijna nergens) en NYC. Daarnaast verkochten ze haarproducten van Aussie die ik heel erg fijn vind, maar helaas niet de favoriete haarspray van mij en mijn zusjes (een grote paarse bus).


De IMATS show was erg leuk, maar... toch viel het ergens een beetje tegen. In de volgende vlog laat ik zien hoe het daar was en vertel ik waarom.

Until next time,
Serena Verbon