woensdag 19 januari 2011

Uitslag Winactie: Leaf Necklace


Vorige week vroeg ik of jullie comments wilden achterlaten van jullie favoriete BeautyLab artikel. De comments waren allemaal superleuk om door te lezen. Het deed me goed om te zien dat jullie je überhaupt nog artikelen kunnen herinneren en de motivaties erbij gaven me een brede glimlach. Bedankt  iedereen voor de leuke, spontane en lieve comments. You guys ROCK! Hieronder de twee winnende comments...


De zilveren Leaf Necklace gaat naar Sarah van CherryPlumSky

Het leukste artikel op beautylab? Fack, nou vraag je wat.. ik vind ze allemaal zo leuk! Je hebt altijd zulke leuke onderwerpen die ik nergens anders tegenkom! Maar ik denk dat ik het toch wel supercool vond dat je die needle behandeling onderging. De foto's die je ervoor liet zien bij de aankondiging van je afspraak, leken echt pure horror en ik had echt tonnen respect voor je dat je dat zou doen! ik heb ook op het puntje van m'n stoel naar dat filmpje gekeken :$ Zoals ik al zei: ik hou van jouw artikelen over het algemeen eigenlijk :)

De Gouden Leaf Necklace gaat naar Djee. Djee, je had er niet bij gezet of je voorkeur uit ging naar goud of zilver, maar bij deze win je de gouden ;-)

Het leukste artikel.. Dan moet ik meteen denken aan een filmpje waar je een katachtige make-up deed, en op het einde als een krolse kater over je bank kroop en rolde, HAHA! That was funny! Ik weet nog dat ik met betraande oogjes in bed lag, omdat m'n vriend over iets stoms had gelogen en dat ik toen op m'n laptop dat filmpje bekeek en hardop moest lachen, tussen m'n traantjes door..! Dus.. Daar ga ik voor! I like this on Bloglovin' en heb al getwitterd voor je! You go girl!

Sarah en Djee, zouden jullie mij je adresgegevens willen mailen? Dan zorg ik dat de Leaf Necklaces zo snel mogelijk jullie kant opkomen. Gefeliciteerd! Veel plezier met jullie prijs! Wel dragen he?

Until next time,
Serena Verbon