maandag 3 januari 2011

BeautyLab bestaat 2 jaar!


Niet te geloven dat ik alweer 2 jaar aan het bloggen ben. De tijd vliegt als je het leuk hebt! Wat begon als een blogje ter aanvulling van onze - inmiddels gesloten - webshop The Secret Garden is uitgegroeid tot een van de grootste Nederlandse beautyblogs. Iets wat ik nooit had gedacht!


Ik wil jullie dan ook hartelijk bedanken, want het leukste aan het bloggen vind ik het respons. In het begin stond ik te juichen als ik meer dan 5 comments op een artikel had, ik vond het zo leuk dat mensen mijn artikelen lazen en de moeite namen om er nog wat over te zeggen ook. Amazing! 

En hoewel ik in de loop van de tijd meer bezoekers heb gekregen moet ik zeggen dat ik nog steeds heel erg blij ben met iedere comment en ieder mailtje waarin jullie me bedanken voor dat lekkere bamisoep recept, dat grappige artikel waardoor je moest lachen en je liefdesverdriet vergat, de prijs die jullie wonnen waardoor je hele dag weer goed was... 

Dat is mijn voornaamste reden waarom ik blog. Ik blog uiteraard omdat ik het leuk vind om te schrijven, maar nog leuker vind ik het om jullie iets te leren, te inspireren, jullie te laten verbazen en om jullie aan het lachen te maken. 

Ik lees iedere comment en probeer zo veel mogelijk vragen te beantwoorden, helaas lukt me dat niet altijd. Doordat ik alles lees heb ik wel echt het gevoel mijn bezoekers een beetje te 'kennen', iets wat jullie andersom misschien ook zo ervaren. Ik vind de sfeer hier ook heel prettig, ik heb nooit iemand hoeven te bannen en daar wil ik jullie graag voor bedanken. Ik heb het idee dat jullie gewoon heel chill zijn, geen herrieschoppers. Jullie hebben een eigen mening, dat zeker (gelukkig maar), maar brengen die op een hele rustige manier en laten elkaar gewoon in hun waarde. Dankzij jullie is en blijft BeautyLab een chille site.

Ik hoop dat jullie ook dit jaar mijn site weer volop gaan bezoeken en me willen helpen om BeautyLab nog bekender te maken. Spread the word! Vertel het aan je collega's, vriendinnen, klasgenoten en bazuin het rond op de fora waar je lid bent! Het is natuurlijk leuk om meer bezoekers te krijgen, maar eerlijk gezegd vind ik dat niet het belangrijkste.

Mijn doel is niet om de grootste beautyblogger te worden, maar ik zou wel graag de leukste beautyblogger willen zijn! Dus als je nog toffe ideetjes en tips hebt om mijn site leuker te maken, please do let me know!

Als je helemaal up to date wil zijn van mijn persoonlijke leven is het misschien leuk om me te volgen op Twitter. Als je als eerste mijn video's wil bekijken (voordat ze op de site worden geplaatst) kun je je abonneren op mijn YouTube kanaal. Verder kun je op de hoogte blijven van alle nieuwe artikelen via Bloglovin' en via Google Friend Connect.

Lieve bezoekers, bedankt! Dat 2011 ook weer een topjaar moge worden, zowel persoonlijk als voor de site. Jullie zijn top!

Until next time,
Serena Verbon