maandag 17 januari 2011

Battle of the Beauty Bloggers #3 - wie en wat?



In bovenstaande video kies is totally random een nieuwe kandidaat en een nieuw thema. Spannend! Ik zie op dat moment ook voor het eerst tegen wie ik ga battelen en wat het thema wordt. Klik even verder voor verdere details van de Battle.


Het thema is CIRCUS en ik battle dit keer tegen PINK FAIRY!

Vanaf nu hebben beide kandidaten een week de tijd om een look te creeren die bij het thema past. Volgende week, op maandagmiddag (14:30u) 24 januari, zullen de uiteindelijke looks te vinden zijn op zowel mijn site als de site van de kandidaat. We zullen ook naar elkaar linken. Het is de bedoeling dat we een video tutorial maken met begeleidend een full face foto en enkele detail foto's.

Ik ben heel benieuwd hoe kandidaat #3 dit thema zal interpreteren, zelf heb ik nog geen idee namelijk!

Wees zo creatief, origineel en hysterisch mogelijk! Een draagbare look is natuurlijk ook erg leuk en nuttig, maar de Battle gaat er juist om dat we onze grenzen verleggen en gewoon lekker lol hebben met make-up.

Good luck! En kom volgende week zeker weer even terug om de resultaten te zien.

Nieuwe kandidaten kunnen zich nog even niet aanmelden, ik wil eerst met deze kandidaten battelen!

Until next time,
Serena Verbon