maandag 24 januari 2011

Battle #3 Circus: The Look!



Jullie zijn vast heel benieuwd naar de look die Stasya en ik hebben gecreĆ«erd bij het thema Circus! Hierboven in de video laat ik zien wat ik er van heb gemaakt. Na de klik vind je nog meer foto's. Vanavond maak ik bekend wie de volgende kandidaat wordt en wat het nieuwe thema is van The Battle of the BeautyBloggers! Spannend, spannend!





Ik ben reuze benieuwd naar de look van mijn tegenstander Stasya! Vergeet dus niet een kijkje te nemen op haar site om te zien wat zij er van gebrouwen heeft en laat dan ook meteen even een comment achter, wel zo leuk ^^

Vanavond komt er een video online waarin ik live en random een nieuwe kandidaat en een nieuw thema uitkies met behulp van de fruitmachine. Stay tuned!

Until next time,
Serena Verbon