zaterdag 15 januari 2011

Answer: Hoe oud is dit Vietnamese model?


Ze is 12! Ik zag het juiste antwoord vaak tussen de comments staan, maar sommigen van jullie dachten juist dat ze of extreem jong zou zijn (7 t/m 10 jaar) of juist aan de oudere kant voor een model (zo'n jaartje of 50). Deze happy schoolgirl heet Le Hoang Bao Tran en won in 2009 (toen was ze dus nog maar 11 jaar oud!) de Teen Model Contest van Vietnam. Na de klik meer foto's.


Ongelofelijk hoe zo'n jong meisje zoveel zelfvertrouwen kan uitstralen. Ik snap wel dat ze de Teen Model Contest heeft gewonnen. Ze heeft killer legs, ze is 1,72 lang en lijkt geboren te zijn voor modellenwerk.






Weet je, die eerste paar foto's snap ik. Die zijn lief, schattig, girly en onschuldig. Leuk voor in bladen als de Tina of de Fancy. Maar poseren naast een wijnrek... sinds wanneer gaan 12-jarige meisjes alcohol aanprijzen? En die foto met de roze jurk. Is het überhaupt wel mogelijk om zulke grote borsten te hebben op je twaalfde? Ik snap dat het gewoon opvulling is, maar toch. En de pose die ze aanneemt op de laatste foto dan, waar ze wulps in de camera lonkt...

Ik weet niet hoor, misschien ben ik wel van een andere generatie of ligt het aan mijn opvoeding, maar ik vind dat Le Hoang Bao Tran te snel opgroeit zo. Het zou me niets verbazen als ze volgend jaar gaat trouwen met een kerel van 30. Of dat ze over 3 jaar in het nieuws verschijnt omdat ze verslaafd blijkt te zijn aan coke en champagne. Op haar leeftijd speelde ik nog met barbies, droeg in mijn haren in 2 vlechten en mocht ik voor het eerst lipgloss opdoen. The good old days! Maar dat zit er voor dit meisje niet meer in, die is vanaf nu tot aan haar dood een volwassene. 

Wat vinden jullie van zulke jonge modellen?

Until next time,
Serena Verbon