zondag 5 december 2010

Video: Beauty Geshopt!



Ik werd gewoon de Sephora ingezogen! Can't help it! In bovenstaande video laat ik jullie mijn beauty aankoopjes zien van de Blokker, Sephora en het Kruidvat van o.a. Too Faced, Tokidoki, Gosh, Herome en de befaamde Bumpits! Enjoy!


Voor de meiden die geïnteresseerd zijn om mijn geshopte spullen heb ik hieronder nog even de prijs genoteerd en waar je het kunt kopen;

Blokker
Haarvolume Klem Bumpits € 9,99
Nagelborstelset hout € 1,89

Sephora - nu 25% korting op alle make-up!
Tokidoki toilettasje €28
Tokidoki oogschaduw palette €24 per stuk
Too Faced Pixy Pin Ups kit €30
Too Faced Liquif-Eye €17,60
(In totaal ging hier nog €30,90 korting vanaf)

Kruidvat
Gosh eye shadow brush round 100% natural hair €7,99 (deze is verpakt in een doorzichtig plastic doosje en lag niet in het make-up schap)
Herome Caring Nail Polish Remover €7,99

Zoals je ziet heb ik weer genoeg om te reviewen en te swatchen! Vanmiddag begin ik meteen met de Tokidoki palettes! Hebben jullie onlangs nog leuke beauty spullen geshopt? Hebben jullie nog tips en aanraders voor mij?

Oh, en een FIJNE SINTERKLAASAVOND gewenst vandaag!

Until next time,
Serena Verbon