zondag 26 december 2010

Uitslag Winaktie TBB!


Sorry dat ik later ben dan beloofd met de uitslag...maar als je benieuwd bent of jij de gelukkige winnares bent van de geweldige Christmas Surprise Goodie Box klik dan snel verder...


Begin deze week maakten jullie kans op een Christmas Surprise Goodie Box van The Beauty Bakery. Deze Goodie Box wordt speciaal door eigenaresse Angel gevuld met maar liefst 10 goodies uit haar shop! Het ultieme verwenpakket!

Er deden meer dan 300 dames mee aan deze winactie, echt geweldig deze opkomst! Maar zoals Hennie Huisman altijd zegt 'toch kan er maar 1 de winnaar zijn'. 

Ik heb alle comments doorgelezen (pff, veel werk!) maar deze comment sprong er uit. Heerlijk spontaan, leuk en grappig;



Wat een waanzinnig leuke actie! Ik volg jullie allebei op twitter en beautylab op bloglovin (en al een hele poos, omdat jullie zo briljant zijn). Ik moet eerlijk bekennen dat het er nog steeds niet van is gekomen om iets te bestellen bij TBB, maar damn, wat ziet alles er goddelijk uit...(Het glazuur springt gewoon meteen van mijn tanden omdat ik zin heb in suiker en cakejes) Wat mij echt het aller-allerlekkerste product lijkt: de Cupcake Skin Creamers. Ik houd van een lekker zacht huidje, ik houd van lekkere luchtjes en ik houd van cupcakes, dus een perfecte combo! Mijn hartje gaat vooral sneller kloppen van de Pink Sparkles, ROZE! GLITTERTJES! AAH! Lijkt me echt heerlijk om met zo'n cakeje te chillen in bad, hmmm.... Sorry andere cakejes, ik vind jullie ook heel lief, maar dit schatje kunnen jullie gewoon niet beaten.

Gefeliciteerd Jolijn! Zou je mij je adresgegevens willen mailen zodat Angel zo snel mogelijk de Christmas Surprise Goodie Box naar je toe kan sturen? Ik wens je alvast veel badderplezier en geniet van je prijs, het is je gegund! Merry Christmas!

Niets gewonnen? No worries. Ik plaats snel weer een gave winactie online! Neem ook zeker een kijkje in de shop van The Beauty Bakery. Angel verkoopt heerlijke bath & body producten die niet alleen een genot zijn om naar te kijken (je zou het bijna willen opeten) maar ook heerlijk ruiken en lekker verzorgend zijn voor je lichaam. Een aanrader, ook voor kadootjes!

Until next time,

Serena Verbon