zaterdag 18 december 2010

Stargazer Nail Polish: Review & Swatches!

Zoals eerder beloofd volgt hieronder meer informatie en foto's van bovenstaande Stargazer lakjes...


Op diverse (nailpolish)blogs zag ik ze al voorbij komen, de lakjes van Stargazer! Ontzettend mooie glitterende duochrome lakjes die schitteren als sterren aan de hemel. Ik was meteen verkocht, struinde het internet af en vond tot mijn verbazing de Nederlandse webshop BeautyFocus die deze prachtlakken voor slechts €3,99 per stuk verkocht. 


Ik kon haast geen keuze maken tussen de leuke kleurtjes, maar koos uiteindelijk voor de nummers 312 (cranberryrood/groen), 309 (fuchsia/paars), 311 (lila/paars) en 307 (paars/mosgroen/goud). Ik vind het wel oersaai van Stargazer dat ze hun kleurtjes hebben genummerd. Namen zijn niet alleen leuker en fantasievoller, ze zijn ook nog eens makkelijker te onthouden.





Stargazer No. 312

Deze kleur ziet er vrij donker uit in het potje, maar is lichter van kleur eenmaal aangebracht op de nagels. De kleur is een diepe cranberryrode kleur maar door de glitterdeeltjes lijkt de kleur soms naar paars over te slaan. Soms, in bepaald licht, lijkt het alsof ik mosgroene glitters zie. Bovenstaande foto is met flits gemaakt, maar de kleur IRL is vele malen mooier, intenser van kleur. Het lakje dekt vrij goed, 1 of 2 laagjes zijn voldoende.



Stargazer No. 309

Deze kleur is aangebracht op de nagels feller van kleur, in het potje oogt het vrij donker. De kleur is paars/roze met blauw/paarse shimmers en glitters waardoor de kleur de ene keer fuchsia lijkt en de andere keer meer paarsig. Echt een prachtkleurtje! Na 2 laagjes komt dit lakje het mooiste tot zijn recht.



Stargazer No.311
 

Deze kleur dekt het minst goed, ik had minimaal 3 laagjes nodig voor een dekkend resultaat. Maar goed, dan heb je ook wat! De kleur is zowel lila/paars als paars/roze, afhankelijk van de lichtinval. Deze kleur is zo mooi en schittert zo ontzettend mooi! Het liefst zou ik 1 laagje aanbrengen als lipgloss, want het doet me sterk denken aan de MAC Dazzleglass lipglossjes. De kleur op de nagels is lichter dan in het flesje, eerder een zachte lilakleur met blauw/paarse sparkles. Love it! 


Stargazer No.307
 


met flits


zonder flits


 
daglicht


Dit is mijn absolute favoriet! Nummer 307. Misschien dat jullie het meteen zien, maar dit is de perfecte dupe van het MAC's Venomous Villains Mean & Green lakje, of Orly's Space Cadet. De kleur is, ja. Lastig. De ene keer mosgroen, dan weer paars/roze en dan weer goudachtig. Echte liefde! Dit lakje komt het beste tot zijn recht na 2 lagen.

De Stargazer lakjes schitteren en fonkelen wat af, dat is een ding wat zeker is. Ze zijn glittery, maar niet té. Eerder subtiel shimmery en in ieder geval heel bijzonder, door het prachtige duochrome effect. De ene keer hebben ze die kleur, dan weer die. Je blijft er naar kijken en ik moet zeggen dat ik helemaal fan ben. Want de prijs van €3,99 per flesje is zeer aantrekkelijk, en de flesjes zijn niet eens zo klein hoor. Maar liefst 14 ml zit er in, minder dan de Orly flesjes maar groter dan de MAC flesjes. 

De lak zelf brengt prettig aan, je moet wel oppassen dat je niet te dik lakt. Ze glijden smooth over mijn nagels en drogen normaal (niet supersnel, maar ook weer niet heel langzaam). Gewoon, fijn. Dus als je echt wat bijzonders op je nagels wil hebben, check dan zeker eens de Stargazer Nail Polish lijn via BeautyFocus.

How do you like it?

Until next time,
Serena Verbon