donderdag 16 december 2010

New Jewelry!

Toen Vera hier was zijn we samen Amsterdam in gegaan. Normaal gesproken kom ik terug met tassen vol nieuwe spullen (you know me!) maar ik heb het toen heel bescheiden gehouden. Ik scoorde slechts 2 nieuwe kwasten van Make Up Store (hierover later meer) en 2 nieuwe sieraden van River Island. Ik ben ontzettend blij met mijn nieuwe oorhangers en ring en hieronder show ik jullie graag even wat close-ups!


De oorhangers








De oorhangers zijn zo ontzettend gaaf! Totally eighties. Ergens zijn ze heel klassiek, maar ergens ook juist weer wat moderner. Het zijn vrij grote hangers maar ze voelen niet zwaar aan gelukkig. De strass stenen fonkelen en glinsteren in het licht, echt prachtig. Als je een foto neemt met flits spetteren ze zelfs van de lens af! Ik heb ze gekocht met Oud & Nieuw in gedachte. Zouden ze niet super staan met mijn glitterlegging van de New Yorker? De prijs van dit paar oorhangers is €17.50 en ze zijn van River Island.

De ring







Eigenlijk spotte Vera deze ring het eerst en ik dacht meteen 'ah nee, ik hoop niet dat ze hem koopt want ik wil die!'. Hihi, gemeen he? Maar ik durf er de donder op te zeggen dat jullie ook wel eens zoiets hebben gedacht! In ieder geval. Vera paste de ring niet dus vroeg ik of ze het erg vond als ik hem dan zou kopen. Dat vond ze niet erg, gelukkig! Whoohoo! Ik vind deze pauwen ring zo ontzettend gaaf, niet normaal. Lekker groot, lekker opvallend, een prachtige kleur en ik vind pauwtjes gewoon helemaal te gek. Pauwen, uilen, katjes en pinguins zijn een van mijn favoriete dieren. De ring is wel wat onhandig omdat de staart een beetje omhoog steekt (en het is gewoon een huge ding) dus dit is een typische 'party ring'. Eentje die je eigenlijk alleen omdoet als je naar feestjes, perspresentaties of andere events gaat. I love it! Ook deze ring is van River Island en de prijs is €17,50.

Q: Wat vinden jullie van mijn nieuwe sieraden? En wat is jullie favoriete sieraad op het moment?

Until next time,

Serena Verbon