donderdag 14 oktober 2010

Ydeltuyt bestelling!


Soms blader ik door een fashion magazine of browse ik fashionblogs en dan denk ik 'hoe komen die meiden toch aan die gave sieraden?'. Dat soort aparte sieraden zie je nooit eens ergens in een winkel liggen! Gelukkig ontmoette ik fashionblogger Cindy tijdens de de FreshCotton shoot. Ze tipte me over de webshop Ydeltuyt, een shop gevuld met de gaafste ringen, armbanden, kettingen, oorbellen, zonnebrillen en tassen. 


Ydeltuyt heeft er een neus voor. Alle accessoires die ze in hun shop verkopen is inderdaad hot and happening. Vooral de sieraden en met name de ringen zijn erg bijzonder en apart, in a good way. Ydeltuyt verkoopt o.a. 2finger ringen, link ringen, knotsen van ringen - ik ben dol op ringen! Natuurlijk moest ik ook een paar aparte exemplaren aan mijn ringen collectie toevoegen, zie hieronder mijn bestelling.

Link Rings antique silver - €9,95


Deze ringen zijn met elkaar verbonden door een kettinkje, how cool is that! Je bewegingsvrijheid is dikke prima, de ketting gaat niet 'strak' staan als je je vingers uit elkaar trekt. Het enige is dat je met de ketting zou kunnen blijven haken ergens achter, maar tot nu toe is me dat drama bespaard gebleven (en geloof me, ik ben de ultieme kluns!). Ik vind deze ring echt ontzettend gaaf! Niet alleen omdat ze lekker groot zijn en toch fijntjes, ik heb gewoon nog nooit zo'n ring gezien met zo'n ketting ertussen. Echt heel erg cool en uniek. Ik heb er ook al veel complimentjes over gekregen. I Love it! 

Premium 2finger ring crystal gold - € 8,95


'Hee, boksbeugel?' is de opmerking die 99% van de mannen maakt als ze me zien met deze ring. Nee heren, dit is een highly fashionable ring. Dat je het even weet. 'Maar zit dat dan wel lekker?' is de volgende vraag. In alle eerlijkheid, lekker is een groot woord. Maar het stoort me ook niet, en alles went. Het is niet zo dat je ineens niets meer kan doen met die 2 vingers, de ring belemmerd niet de bewegingsvrijgheid verder. Het is alleen even wennen, een ander gevoel. But hey, at least you're looking cool! Deze gouden 2finger ring is stunning! Ingelegd met topaas kleurige strassstenen die prachtig fonkelen als er licht op de ring schijnt. 

Cord Bracelets - €4,95 - €5,95


Deze spotte ik al regelmatig bij diverse fashionblogs en een tijdje terug kocht ik een blauwe variant in een boetiekje in Amsterdam voor zo'n €20. Bij Ydeltuyt kosten ze rond de €5 en dat scheelt enorm! Want het leuke aan deze cord bracelets is nu juist dat ze stackable zijn! Het wordt pas leuk als je er een stel tegelijk draagt, althans, dat is mijn mening. Altijd handig om een een stel te hebben in verschillende kleuren zodat ze altijd matchen met je outfit. De armbandjes stellen niet zo heel veel voor, ze gaan open en dicht met een geknoopt-touw-systeem en de zilveren bolletjes zijn van plastic. Niet dat dit me deert, want dit zijn gewoon superschattige trendy armbandjes die momenteel erg hot zijn. Liever betaal ik dan een paar euro voor een stel van dit soort armbandjes dan het vierdubbele voor iets wat toch misschien volgend jaar alweer uit is. Ik vind ze in elk geval super! Ik wil er nog meer!!

Wishlist! Wishlist! Wishlist!

Oh jongens, kijk hoe gaaf deze chunky stone rings zijn! Lekker groot en kleurig. Hebben! 


Ydeltuyt heeft ook een kleine selectie echt zilver (sterling zilver). Deze gedetailleerde ring met vogeltje vind ik zo cute! Alsof die birdie even komt chillen op je ring. Prachtig ook die strepen in het 'hout'. Net echt. 

Nou, de ene bestelling is binnen en ik plaats alweer bijna een nieuwe! Ydeltuyt heeft ook gewoonweg te veel leuks! Helemaal mijn style deze shop! Kenden jullie de shop al? Wel eens iets besteld? Neem in ieder geval zeker even een kijkje in deze mooie shop, dat is het zeker waard. 


Unti next time,
Serena Verbon