donderdag 14 oktober 2010

Uitslag winactie Fenize: Sterling zilveren armband!


Vorige week konden jullie meedoen met de winactie van Fenize.nl om kans te maken op een echte sterling zilveren armband! Benieuwd of je hebt gewonnen? Klik dan even verder...



Met precies 200 inzendingen kun je wel stellen dat deze armband erg in trek was! Via random.org heb ik een nummertje getrokken en dat is geworden;

En wie stuurde de 69e mail? Dat was....

Maartje Valkema!

Gefeliciteerd Maartje! Kun je je adresgegevens doormailen naar me op starpede@hotmail.com? Ik geef jouw adres door aan Fenna van Fenize.nl en zij stuurt je deze prachtige Multi Schakel armband toe t.w.v. 39,95 euro. Ik wens je er heel veel plezier mee! Geniet er van meis!

Niets gewonnen? Niet getreurd. Deze armband is ook gewoon te koop in de webshop van Fenize. En binnenkort zijn er via BeautyLab nog veel meer leuke winacties om aan mee te doen. Zondag maak ik trouwens de winnaressen van de BeautyLab VIP Party bekend!! Spannend! Don't forget!

Until next time,
Serena Verbon