dinsdag 5 oktober 2010

Review: Elizabeth Arden Eight Hour Cream Stick


Vorige maand plaatse ik een enthousiaste review over het wonderlijke smeerseltje Eight Hour Cream Skin Protectant. Het spul is nog steeds favoriet maar soms is het wel lastig om zo'n tube met je mee te sjouwen. Gelukkig heeft Elizabeth Arden daar iets op gevonden: hetzelfde spul in stickvorm mét SPF15. Even better.




De Elizabeth Arden Eight Hour Cream Lip Protectant Stick zit in een luxueuze lippenstifthuls. Wel even wat anders dan de alledaagse Labello, niet? Als je de stick omhoog draait komt er een abrikoos kleurige lippenstift uit die precies zo ruikt als de Skin Protectant Cream. De ingrediënten zijn ook bijna hetzelfde, behalve dat de Lip Protectant meerdere wasssoorten bevat (Candellila-, Carnauba- en Bijenwas) om het product hard genoeg te maken voor deze stickvorm.



De Lip Protectant is - zoals de naam al doet vermoeden - bedoeld als lippenbalsem, maar het is natuurlijk gekheid om deze stick slechts te beperken tot de mond. Droge plekjes hier en daar kun je gemakkelijk even 'aanstippen' met de stick. Alleen lijkt het me een minder goed idee om je droge hielen hiermee in te smeren en vervolgens je lippen te stiften, if you know what I mean, maar dat spreekt (hopelijk) voor zich.



De Lip Protectant heb ik nu eigenlijk altijd bij me. In mijn tas, in mijn labjas, in mijn jaszak of gewoon ergens hier op mijn bureau slingerend. Het is echt een favorietje geworden de laatste weken! Als lippenbalsem smeert 'ie onzettend fijn uit. Hij glijdt echt als een smooth mother over mijn lippen heen en voelt lekker vettig aan. Hij trekt geloof ik deels in, want er blijft altijd nog wel een vettige laag achter op mijn lippen. Velletjes en droogheid zijn in een split second verdwenen en als je het extra dik opsmeert voordat je gaat slapen wordt je de volgende dag wakker met soft, kissable lips. 

Daarnaast bevat deze stick een SPF15 dus zijn je tere lippen goed beschermd tegen schadelijke UV stralen wat dan weer huidveroudering voorkomt. Niets zo erg als een pruimenmondje! Conclusie, Eight Hour Cream Lip Protectant, ik hou OOK van jou!

Eight Hour Cream producten zijn te koop bij luxe drogisten en parfumerien maar ook via de webshop Zalando.nl die sinds kort geopend is. Bij Zalando betaal je nimmer nooit verzendkosten! Ze hebben erg veel leuke en exclusieve beautymerken in hun shop staan zoals Tokyo Milk, Butter London, Cowshed en meer mooie Eco chic merken. Neem zeker eens een kijkje in hun shop en check dan vooral de beauty department. Naast beauty verkopen ze ook heel veel leuke kleding en ontiegelijk veel gave schoenen dus wees gewaarschuwd: als je eenmaal in deze webshop gaat kijken kan je haast niet wegklikken zonder iets te bestellen! ;-)


Until next time,
Serena Verbon