zaterdag 9 oktober 2010

Nail Art How-to: Halloween Nails


Op 31 oktober is het Halloween en daarom alvast een leuke en super makkelijke nail art tutorial in deze style. Alles wat je nodig hebt is een zwarte (of andere donkere kleur) nagellak en een witte striper. We gaan spinnenwebben creëren in slechts 3 stappen, super easy!


Let's Start!
Lak je nagels met een basecoat en een dekkende laag zwart. Ik gebruik Manhunter van H&M, maar een andere donkere kleur staat net zo mooi.

Met een witte striper maak je 2 strakke strepen zoals hierboven. Ik gebruik de Konad 2Way Nail Art Pen maar helaas is het kwastje niet zo heel dun, mijn strepen zijn daarom wat dikker uitgevallen dan gewenst. Maar goed, we gaan gewoon door.

Teken met je striper boogjes tussen de strepen zoals hierboven. Als je lange nagels hebt kun je meerdere rijen boogjes kwijt. Ik heb 2 rijen boogjes op mijn pink en ringvinger en 3 rijen boogjes op de overige vingers.

Omdat de duimnagel normaal gesproken breder is dan de andere nagels kun je hier in plaats van 2 strepen gemakkelijk 3 strepen kwijt. Alles goed laten drogen, topcoatje erover heen en voila! Je hebt scary spinnenweb nagels Halloween style!

Resultaat

Enjoy! Probeer ook wat te variëren met kleuren als je zin hebt. Rood en blauw zorgen voor een Spiderman effect en kleuren als oranje en rood in combinatie met zwart en wit zijn ook very Halloweenish.

Until next time,
Serena Verbon