dinsdag 5 oktober 2010

Lieve Serena, deel 1


In bovenstaande video beantwoord ik jullie vragen over liefde, sex, relaties en alle andere zaken die jullie bezig houden. Zoals ik al aangeef doe ik dit echt om jullie te helpen en om jullie een andere kijk op sommige situaties te geven. Ik hoop dat jullie er wat aan hebben.


Mocht je na het zien van deze video ook met een vraag in je maag zitten schroom dan niet om me te mailen op starpede@hotmail.com of stel je vraag anoniem via het Formspring formulier hier in de rechter kolom. Maak je vraag niet te lang via Formspring, want dat past niet en dan lees ik niet de hele vraag. Als je een lange vraag hebt kunt je me toch beter even mailen. Ik noem alleen de naam in het filmpje die je onder je verhaal/vraag hebt gezet zodat je lekker anoniem blijft.

Until next time,
Serena Verbon