vrijdag 15 oktober 2010

Battle of the Beauty Bloggers




Battle of the Beauty Bloggers, BBB in het kort, een projectje die Vera Camilla en ik op touw hebben gezet. Battle? Jullie hebben toch geen ruzie he? Oh no, integendeel. We hadden juist zin om iets geks, leuks, gezelligs en creatiefs samen te doen en dit was er uit onze brainstorm sessie gekomen. En jullie gaan ons hierbij helpen! Dus lees snel verder als je nieuwsgierig bent geworden...


Je ziet ze zo vaak voorbijkomen op YouTube, collabs (short for collaberations = samenwerkingen) tussen bekende YouTubers. Superleuk vind ik dat altijd! Ik bedacht me dat het ook cool zou zijn als beautybloggers samen gaan werken, en gelukkig dacht Vera precies aan hetzelfde idee.

Het leek ons leuk om elkaar uit te dagen. Rustig maar, we zullen geen klappen uit gaan delen, we hebben het hier over een uitdaging op beauty gebied! Dus vandaar de titel van onze samenwerking: Battle of the Beauty Bloggers. 

Het betekent dat ik een mission impossible look voor Vera ga bedenken die zij dan vervolgens moet uitvoeren. En daarbij is het dan natuurlijk leuk als het ontzettend vaag en onmogelijk moeilijk is, zodat ze keihard haar best moet gaan doen en al haar charme en creativiteit in de strijd moet gaan gooien om nog enigszins mijn goedkeuring te krijgen :p 

Helpen jullie mee met het bedenken van een uitdaging voor Vera? De look moet lekker wazig zijn of juist ontzettend moeilijk. Ik dacht aan inspired looks op The Owls of Ga'Hoole (die uilenfilm), Piranha of New Kids. Misschien wel een Drag Queen look, Pin up Look, Ursula van de kleine Zeemeermin look of noem maar op. Laat je idee achter bij de comments en misschien kies ik jouw idee wel uit om Vera mee uit te dagen. Jullie kennen haar site vast wel, maar zo niet check hem dan zeker even uit, VeraCamilla.nl

Bring it on!

Until next time,

Serena Verbon