zaterdag 18 september 2010

Uitslag Winactie: 2x Claire's Mood Polishes

Een weekje geleden konden jullie een comment achterlaten om kans te maken op een van bovenstaande Mood Polishes van Claire's. Klik snel verder om te kijken of je Peaceful/Confident of Fabulous/Funky hebt gewonnen...


Ik heb gewoon random twee comments tussen de rest uitgekozen waarin stond vermeld welke kleur Mood Polish de voorkeur had. Als je je comment herkent stuur me dan even een mailtje met je adres gegevens en dan stuur ik de polish zo snel mogelijk naar je toe.

Weet je waarom ik trouwens de winacties bekend maak op mijn site en vraag om een mailtje? Dan weet ik tenminste dat de winnaars vaste lezeressen zijn. Ik heb namelijk wel eens gehad dat ik geen reactie kreeg, zelfs niet na 4 weken, wat er volgens mij heel goed op kan duiden dat de winnaar 1. geen vaste bezoeker is of 2. niet zo heel erg graag wilde winnen (als je iets heel erg graag wil winnen check je echt wel mijn site om te kijken of de uitslag al bekend is, of je stalkt me met mails en tweets, haha!).

Dat was een grapje hoor meiden van het stalken, ik vind het juist fijn als jullie het vragen aangezien ik ook best vergeetachtig ben en soms wat laat ben met de uitslagen online zetten. In ieder geval, soms lees ik echt 400 reacties, kies er zorgvuldig eentje uit en dan hoor ik vervolgens niets! Dan denk ik ook, nou lekker dan, al die moeite voor niets! Vandaar deze keuze, dat snappen jullie wel toch?

Mocht er niemand reageren op deze winactie dan kies ik een nieuwe comment uit. Als je een vaste bezoeker bent van Beauty Lab dan merk je het snel genoeg :-)

Goed, dan gaan we nu over naar de winnende comments!

Peaceful/Confident. Mijn mood is niet zo blij nu. Ik ben een blog aan het schrijven voor 11 september en moet denken aan mijn studietripje naar New York. We zijn toen ook bij Ground Zero geweest en hebben een audiotour met waargebeurde verhalen gedaan. Het was zo heftig en nu ik de foto's weer bekijk krijg ik weer zo'n naar gevoel in mijn buik. Not so nice! - Sanne Wierda
Ik heb echt vet lang op deze win actie gewacht, ik ben echt verliefd op deze lakjes. Ben echt heel geïnteresseerd voorrr: Fabulous/Funky. Mijn mood is echt super! Ik heb net gehoord dat ik mijn opleiding versneld mag gaan doen =) & ik heb weer een nieuwe liefde, ben echt helemaal in de wolken. Like I'm on a pink cloud. Ik heb net super leuke roze ballerina slofjes gekocht en ben druk aan het brainstormen over een leuk cadotje voor mijn vader. Die al weer 43 word dus je hoeft je echt niet oud te worden..Het is nogal een echte opschepper over dat hij zo knap is dus ik liep net in de stad en zag een bierglas met erop: Knapheid komt met de jaren. Toch wel leuk ik denk dat ik die ga halen en een etentje boek bij het wok restaurant. Kortom alles gaat echt super! - Charlyx
Gefeliciteerd Sanne en Charlyx! Stuur me even een mail met jullie adresgegevens en dan stuur ik jullie prijsje zo snel mogelijk op. Hebben jullie alweer zin in een volgende win actie? Ja he!! Ik beloof jullie dat er snel weer eentje aankomt. En ik beloof ook snel de draad weer op te pakken met 2 artikelen per dag. Ik had gehoopt vanuit Center Parcs te kunnen bloggen maar het was gewoon een hysterische week en we hadden heel erg weinig vrije tijd. Dus mijn excuses voor de weinige artikelen de laatste dagen...

Until next time,
Serena Verbon