vrijdag 3 september 2010

Prijzen Bonanzaaaaa!

Eindelijk, het moment is daar. Ik ga jullie vertellen of jullie in de prijzen zijn gevallen! De afgelopen weken maakten jullie kans op verzorgingsproducten van Dead Sea Premier, Beyonce Heat eau de parfums of de zeer gewilde dubbele zwaluw ring! Benieuwd of je wat hebt gewonnen? Klik dan even verder...



Dead Sea Premier

De derde prijs - de Aromatherapy handcreme t.w.v. 20 euro - gaat naar Ioni. Die stiekeme scheetjes gaven de doorslag! Congrats Ioon!
Als ik onzichtbaar was dan zou ik stiekem vergaderingen afluisteren, of gewoon gesprekken tussen mijn ouders. Oh een gesprekken tussen vriendinnen... Ja duidelijk, ik zou vooral afluisteren. En misschien ergens inbreken om nog meer informatie te achterhalen. (Hoezo te nieuwsgierig). Oh en ik zou stiekem scheetjes laten overal aangezien niemand weet dat ze dan van mij komen.

De tweede prijs - de Aromatherapy Body Butter t.w.v. 22,50 - gaat naar Lija. Omdat het zo ontzettend schattig is! Gefeliciteerd Lija!
Hahaha, wat een leuke 'opdracht'. Hmmm... ik zou wel weten wat ik zou doen als ik ontzichtbaar was! Ik word altijd enorm verlegen bij knappe mannen, dus ik zou dan ontzichtbare kusjes gaan brengen, haha. Iedere knappe man een klein kusje brengen en stiekem ook een beetje snuffelen. Okeeee, dat klonk erg nasty, maar ik bedoel het 'onschuldig' hoor!

De eerste prijs - het Professional Peeling Mask t.w.v. 45 euro - gaat naar Yara. Because it kinda made me sad! En omdat ik hoop dat ze door het winnen van deze prijs wat positieve energie krijgt, de stoute schoenen aantrekt en een bezoekje aan Gelderland zal brengen. Gefeliciteerd met je prijs Yara!

Ik zou naar Gelderland hoppen. Mijn vaders kant woont daar (incl. vader zelf), en ik wil kijken hoe het met ze gaat. Of mijn oma niet meer ziek is elke dag van verdriet omdat ze haar man is verloren... Ik heb helemaal geen contact meer: Mijn oma durft geen contact te zoeken en mijn vader heb ik al sinds ik 6 ben niet meer gezien. Ik zou willen weten hoe mijn vader er uit ziet, want dat weet ik totaal niet goed meer: Is hij ook zo lang? Ook een bleekscheetje? Wat zou hij voor werk doen.. Hoe is zijn vriendin? Maar vooral: Denken ze daar in Gelderland nog wel 's aan me?


Beyonce Heat eau de parfum

Ik mocht naar liefst 6 flacons weggeven en ik koos de meest originele, grappige, fantasierijke en droge comments die ik kon vinden. Het viel me wel op dat de Twilight boys, Gossip Girl boys, Johnny Depp, Ryan Schleckler en Channing Tatum erg in trek zijn zeg! Er werden ook ietwat afwijkende mannen genoemd zoals Justin Bieber, Morgan Freeman, Stifler, Agent Mulder van de X-files...

Goed, onderstaande winnende comments maakten me het hardst aan het lachen. Gefeliciteerd meiden!

Gooi: Wentworth Miller zet mijn hartje in vuur en vlam! Hij is een a true hottie! Hoe ik hem ga verleiden? Ik ga me verkleden als man. Er zijn namelijk geruchten dat hij homo is...

Fennie: CHANNING TATUM! hij is zooo leuk en knap ho om by weg te zwijmelen. ik zou hem een drankje aanbieden en dan een potje gaan handje drukken met hem en wie er dan verliest moet gaan nachtzwemmen en daarna gaan we naturrlyk lekker samen zwemmen.

Celinedee: Mijn absolute droomceleb waar mijn hart van op hol gaat , wie mijn hart in vuur en vlam laat gaan is toch echt de super hotte Ryan Sheckler! Op z`n skateboard met z`n sixpack mag hij me wel ophalen voor een date. Of ik vlieg gewoon naar Amerika, sneak z`n slaapkamer in, stoot z`n veeeeeeel te beschermende moeder af. Steek allemaaal kaarsjes in z`n kamer aan, strooi rozenblaadjes op z`n bed. En dan wachten tot hij thuiskomt, verleidend liggend op zijn bed met die veeeeel te hoge pijnlijke hakken aan. Dan m`n liefde verklaren en hopen dat hij me ten huwelijk vraagt hihi. En dan wil ik samen met hem in een hele mooie villa wonen samen met zijn creditcard.

Stephanie: Gerard Butler... *zucht...* Heerlijk mannelijk, geweldig lijf, ontzettend grappig & dat accent!!.... *smelt* What more could a girl wish for. Ja Gerard is echt mijn steamy 'dreamguy'. Ik zou hem heel simpel verleiden, door me schaars gekleed in zijn bed te verstoppen! Tadaaaa! Natuurlijk wel even alle andere dames uit bed schoppen die er al in liggen...

Shen: Johnny Depp.. zucht.. Ik zou een grappig liedje over mijn obsessie voor hem schrijven en die op youtube zetten waar die(in me fantasie) viral zal gaan en dan superrveel bekeken word (ook door JD himself) en missch pikt Perez Hilton het ook wel op, maarja helaas is JD getrouwd en is hij zo oud dat hij me vader kan zijn haha.

Angela: Jason Statham. Hij zet mijn hart zeker in vuur en vlam. Dat accent. Wow. Ik zou hem verleiden met de smoes dat ik ben vergiftigd met 'The Beijing Cocktail'. 3x raden wie mijn hartslag omhoog mag houden? Want er komt zeker adrenaline vrij als ik ook maar iets met Jason Statham mag doen!


Dubbele Zwaluw Ring



Oh my gosh hier hadden zoveel meiden op gereageerd! Ik heb nog nooit zo veel inzendingen gehad voor een winaktie, echt geweldig! Bedankt voor het meedoen iedereen. Deze ring wilde ik verloten zodat iedereen evenveel kans zou maken. Ik heb de comments genummerd en via random.org een nummertje getrokken. De winnende comments is die van Sil:

Ik reageer eigenlijk nooit maar ik ben dol op grote ringen! Het eerste wat ik thuis doe als ik terugkom is melk drinken en heeeeeel veel! Want nergens is de melk zo lekker als in Nederland.
Gefeliciteerd Sil! Ik geloof alleen dat er nu zo'n 400 meiden erg jaloers op je zijn...

Willen alle prijswinnaars hun adres mailen naar starpede@hotmail.com? Dan zorg ik dat de prijzen zo snel mogelijk naar jullie onderweg zijn. Veel plezier ermee gewenst! Niet gewonnen? Niet huilen! Binnenkort heb ik weer een leuke winaktie waarbij je een prachtige sterling zilveren armband kan winnen en ook zal ik wat Mood Polishes gaan verloten. You like that, huh?

Until next time,
Serena Verbon