vrijdag 3 september 2010

Wie mooi wil zijn...

Weten jullie nog dat ik een tijdje geleden schreef over een klein martelwerktuigje in Bizarre Beauty #10? Dit mini martelwerktuigje ziet eruit als een verfrollertje waaruit allemaal vlijmscherpe naaldjes steken. Deze roller wordt lekker heen en weer over je huid gejast wat uiteindelijk zorgt voor een verbeterde huidstructuur. En omdat Angelina Jolie het doet is het ineens een trend. Ik verklaarde iedereen die zo'n  ding gebruikt voor gek. Dinsdag heb ik een afspraak gemaakt voor mijn eigen micro-needling behandeling.



Ik moet toegeven, ik ben een klein beetje bang. Maar er werd me verzekerd dat het niet pijnlijk zou zijn, alhoewel ze dat niet voor 100% kunnen garanderen aangezien iedereen een andere pijngrens heeft. Gelukkig is die van mij wat aan de hoge kant, dus ik denk dat ik nergens last van zal hebben.

Maar Serena, WHY! Waarom ga je jezelf dit aandoen? Nou beste jongens en meisjes, zoals jullie weten is mijn motto 'alles voor de site' zodat ik een excuus heb om onbeschaamd te beautyshoppen. Bij dat motto komt echter nog veel meer kijken. Ik probeer graag van alles uit op beauty gebied, het liefst de nieuwste en gekste dingen, zodat ik mijn ervaringen hierover kan delen met jullie mijn lieve trouwe BeautyLab bezoekertjes. Ik hou van beauty trends, bizarre beauty en beauty gadgets en ik ben er graag als een van de eerste bij, that's just the way I roll baby! Sacrifices, sacrifices.


Ik heb uiteraard geregeld dat ik mijn micro-needling behandeling mag filmen zodat ik aan jullie kan laten zien hoe het precies te werk gaat. Bovenstaande foto is overigens echt maar dit is wel echt de worst case scenario e-var! Ik verwacht niet zo'n bloedbad bij mezelf. De dikte van de naaldjes waarmee ik behandeld wordt is heel dun dus het zal hoogstens wat roodheid geven maar geen massacre zoals hierboven!

Ik googelde trouwens op 'micro-needling' en ik stond versteld van de van/voor foto's! Het verminderd striae, littekens (echt die diepe putten) en de huid ziet er over het algemeen stukken beter uit. Zou het echt zulke goede resultaten opleveren? If so, dan klopt het gezegde 'wie mooi wil zijn moet pijn lijden' als een bus.

Ik ben heel benieuwd en een piepklein beetje zenuwachtig! Zijn jullie ook benieuwd? Of hebben jullie al (persoonlijke) ervaringen met deze behandeling? Let me know. Ben ik gestoord of heb ik gewoon veel passie voor de site? Of beide, haha. What do ya think?

Until next time,
Serena Verbon

N.B. Bovenstaande gruwel foto's en behandelingen zijn niet gekoppeld aan www.dermaroller.nl