maandag 13 september 2010

Outfit: Take me to the ball game

Via FreshCotton ontdekte ik dit sweatshirt van WESC genaamd 'Serena'. Ik mocht als dank voor de samenwerking voor de fotoshoot in Blend magazine een X aantal euro's in hun webshop besteden en toen ik aan het shoppen was kon ik deze natuurlijk niet laten liggen. Het is een lekker nonchalant sweatshirt die me doet denken aan een sport outfit (of een scheidsrechters outfit) en ik combineerde hem met een zwarte Levi's spijkerbroek en mintkleurige Vans van mijn zusjes.




FreshCotton verkoopt niet alleen hiphop T-shirts zoals ik dacht. Naast hun streetwear verkopen ze echt hele mooie tops en vesten uit hun Selected lijn, iets wat niet veel mensen weten. Bovenstaand sweatshirt heeft leuke wijde vleermuismouwen maar zit strak rond m'n middel. Het heeft een diep uitgesneden rug en als je het touwtje doorknipt die van schouder tot schouder loopt kun je dit shirt heel sexy off-shoulder dragen. Het shirt is afgeprijst van €89,95 naar €54.


Ik heb het 'Serena' sweatshirt hier gecombineerd met een zwarte Levi's jeans (met opgerolde broekspijpjes!) en mintkleurige Vans van Tara. Mijn moeder heeft vintage armbanden in heel veel kleuren dus ik zocht kleuren uit die ton-sur-ton bij de Vans passen. De armbanden zijn overigens van het Deense merk Buch + Deichmann.

Until next time,
Serena Verbon