maandag 23 augustus 2010

Zou je liever... : Zichtbaar slechte extensions vs. Zo goed als kaal

Een tijdje geleden stond Britney nogal onder vuur omdat ze weer eens belabberd op de foto was gezet. Dit keer stapte ze niet wijdbeens zonder slipje uit een auto of banjerde ze BH-loos door de straten van L.A. Nee, ze werd op de foto gezet met de lelijkste extensions e-var. Hoewel ik bijna Cris Crocker zou willen nadoen met zijn 'Leave Britney alone' aktie, moet ik toegeven dat haar extensions inderdaad geen porum zijn. Ik zat te denken wat ik liever zou willen. Zulke lelijk gezette en zichtbare extensions a la Brit of een kapsel zoals Amber Rose, beter bekend als het liefje van Kanye West.



Amber Rose heeft een kapsel beter bekend als 'standje 1 met het scheerapparaat', oftewel gemillimeterd haar oftewel bijna kaal. En hoewel zij er wel mee wegkomt met haar fijne bekkie vraag ik me af of ik het zou aandurven. Of nou ja, durven is een groot woord, ik durf namelijk best veel. Geef me een miljoen en ik scheer mijn koppie kaal. Het probleem is alleen dat jullie me geen miljoen geven en dat ik een vrij groot hoofd heb die ik momenteel bedek met vrij groot haar. Een kapsel zoals Amber Rose gaat me niet zo geweldig af als zij, dat weet ik nu al.

Maar extensions a la Brit, oh my. Het staat zo ongelofelijk goedkoop en trashy en onverzorgd. Bah! Ik vind het erg moeilijk maar ik zou dan toch voor de extensions gaan. Alleen omdat ik weet dat ik niet met zo'n geschoren hoofd wegkom, echt niet. Weet je nog dat Britney haar koppie kaal liet scheren? Nou ik denk dat ik er ook zo ongeveer uit kom te zien. And it's not a pretty sight I'm telling you!

Nu jullie. Extensions a la Brit of standje 1 a la Amber Rose? Je mag geen pruik dragen, je mag je haar niet in een staartje doen en je mag je hoofd niet bedekken met welk hoofddeksel dan ook. Ook geen hoofddoek, tulband of burka. Uitgesloten! Waar gaan jullie voor? Ik ben benieuwd. En ik hoop dat deze 'Zou je liever' een stuk moeilijker is dan de vorige, hihi.

Until next time,
Serena Verbon