zondag 29 augustus 2010

Shoplog Miami deel 2

Welkom, welkom bij alweer een shoplog uit het zonnige Florida. Ik laat het natuurlijk niet zitten bij 1 dag winkelen, dat begrijpen jullie. Toen Bas en ik het Art Deco district gingen verkennen - maar liefst 6 uur lopen in de ziedende hitte - passeerden we leuke winkeltjes die we maar al te graag van binnen wilden bekijken om even te ontsnappen aan de hitte. En omdat we er toch waren kon ik mooi even rondneuzen en geld uitgeven! Deze shoplog is van diverse winkels verspreid over Miami, Key West en het vliegveld in New York. Een beetje een manusje van alles dus.


Zoals je op bovenstaande foto kan zien heb ik mijn 3 Mood Polish lakjes aangevuld met 2 andere kleuren. Deze vond ik bij een andere Claire's in een kleine mall vlakbij het Hard Rock Cafe in Miami. En bij de Claire's in Key West vond ik weer 2 andere kleuren, dus heb ik nu 7 kleuren in totaal. De Mood Polishes kosten $5 per stuk, maar als je er 2 koopt dan is de tweede voor de helft van de prijs en betaal je $7.50 per 2 stuks. Dan zijn ze dus nog maar $3.75 per stuk!


Op het vliegveld in New York kocht in schattige rozen oorknopjes (hier was ik al heel lang naar op zoek) en een name tag voor aan mijn koffer. Ik ben dol op Japanse stofjes! Ik kocht het bij de Accessoirize (ja ik weet het, dat hebben we ook in Nederland!) haha.



Bij de Urban Outfitters kocht ik dit schattige panda mandje voor $6


Ook verkochten ze daar leuke nail art dingen die ik natuurlijk niet kon laten liggen! Een soort bladgoud vlokken voor $6 en schattige fimo bloemetjes voor $8.


Bij Urban Outfitters aan Ocean Drive, Miami kocht ik 3 lakjes voor $15. Ik kocht een lavendelkleurtje (L'Esprit), donkerblauw (Passport Blue) en een mintkleurtje (Office).




In de Aventura Mall kocht ik bij Abercrombie & Fitch dit leuke gestreepte jurkje voor - schrik niet - $70.  Best duur voor een jurkje eigenlijk! Maar ja, hij is ook zo leuk en zit ook erg lekker. Hij is dubbel gevoerd en zit mooi strak bij mijn middel. Ik heb niet echt een duidelijke foto van het jurkje, behalve een foto met Bas samen waar ik hem aanheb:


In de Aventura Mall zit ook een Lush. Ik vind het altijd leuk om in het buitenland een Lush binnen te lopen. Ook hier ruik je de Lush al van metersver, echt zo'n typische geur heeft de winkel. Yum! Ik heb een nieuwe make-up remover nodig dus kocht ik '9 to 5' en Bas zocht een Bubble Bar uit voor in bad. We hebben allebei thuis geen bad maar de hotels hier hebben dat wel!


Bij de Forever21 in de Aventura Mall kocht ik nog wat sieraden voor mezelf (en die zwaluw ring van de winaktie). De kettingen varieren van $3.90 - $5.90. Echt geen geld voor zulke leuke fashionable sieraden! 

Dit is een lange ketting (tot halverwege mijn buik) - $5.90

Dit fijne kettinkje draag ik het meest. Het is een korte ketting met een lieflijk blaadje, echt heel cute. De prijs was $5.90.

Dit is een normale ketting, hij valt iets boven mijn borsten en is van een grof soort ketting. De hanger is een klavertje en in het midden een strass steentje. Deze kostte maar $3.90 dus kon ik niet laten hangen!

Nou, dat was het weer! We gaan nu naar een Tanger Outlet hier om de hoek (we zijn nu in Fort Myers) en daarna rijden we door naar ons hotel in Orlando. So, more shopping is on the way! ^^

Until next time,
Serena Verbon