woensdag 11 augustus 2010

Review + Winactie: Dead Sea Premier Aromatherapy

Tot mijn grote spijt verwaarloos ik nog wel eens de uiteinden van mijn lichaam als het op verzorging aankomt. Ik reinig iedere dag mijn gezicht tweemaal, ik poets mijn tanden, was mijn haren en smeer mijn benen in met een bodyoil. Maar die arme handen en voeten van me, de lichaamsdelen die het meeste werk verrichten en de zwaarste last moeten dragen, sla ik over. Gelukkig heb ik het weer goed gemaakt met ze door ze te verwennen met hand- en voetcreme uit de Aromatherapy lijn van Dead Sea Premier.



De Aromatherapy lijn herken je aan de zandkleurige tubes. De hand- en voetcreme zitten in slanke tubes van 125 ml (€20 per stuk). De Aromatherapy producten bevatten verschillende etherische oliën die een aromatherapeutische werking hebben op lichaam en geest.

De handcreme heeft een gelei-achtige structuur die lekker snel intrekt. Het trekt eigenlijk al in terwijl je het aanbrengt en verdeeld over je handen. Dit is echt een pluspunt, aangezien ik er absoluut niet van hou om met vette handjes rond te lopen. Ik heb er ook gewoon het geduld niet voor om te wachten tot een creme intrekt. Met deze creme heb je daar dus gelukkig geen last van! Echt ideaal! Na insmeren zijn mijn handen echt zácht joh! En niet alleen zacht, ook glad en gevoed. 

De geur is subtiel aanwezig. Het is een lichte, aardse geur met iets bloemigs. Heel aangenaam. Deze handcreme bevat etherische oliën van thijm, citroen, tea tree en oranjebloesem. Thijm helpt bij slechte bloedcirculatie (in handen en voeten), citroen werkt verzachtend en maakt nagels sterker, tea tree is ontsmettend en oranjebloesem verbeterd de huidstructuur.

De voetcreme is dikker dan de handcreme. Het is een substantie die tussen een lotion en een creme inzit en prettig en zuinig uitsmeert over mijn voeten. Je hebt echt maar een klein beetje nodig. De voetcreme trekt langzamer in dan de handcreme, maar alsnog vrij vlot. Na intrekken voelen mijn voeten heerlijk zacht en glad aan en droge plekjes zijn verdwenen. Ik heb een keer mijn voeten extra dik ingesmeerd met deze voetcreme en ben toen met sokken aan gaan slapen. De volgende ochtend waren ze echt heerlijk zacht en dat bleef de komende 3 dagen nog zo. Love it!

De geur van de voetcreme is friskruidig met een vleugje bloemigzoet en subtiel aanwezig. Het bevat etherische olien van lavendel en oranjebloesem. Lavendel werkt kalmerend en ontspannend, ideaal voor vermoeide hardwerkende voeten. Oranjebloesem maakt de huid zacht en verbeterd de huidstructuur.

boven: de gelei-achtige handcreme; onder: de lotion/creme-achtige voetcreme

Deze producten uit de Aromatheraphy lijn van Dead Sea Premier zijn te koop in de Magic Premier webshop. Ze bieden nog veel meer andere producten aan van Dead Sea Premier, dus de webshop is zeker een klikje waard. Ik ben trouwens nog steeds bezig met het Problematic Skin Mask, heerlijk masker!

WIN! WIN! WIN!
Van de Magic Premier webshop mag ik 3 Dead Sea Premier producten weggeven d.m.v. een winactie. Het gaat hier om de Aromatherapy handcreme t.w.v. €20 (derde prijs), Aromatic Body Butter t.w.v. €22,50 (tweede prijs) en Professional Peeling Mask t.w.v. €45 (eerste prijs). Alle producten zijn terug te vinden in hun webshop, als je meer info zoekt.

Wat moet je doen om te winnen? 
Ten eerste zou ik het geweldig vinden om nog meer volgers te hebben via Bloglovin'. Het is geen verplichting maar je maakt me er wel ontzettend blij mee. Daarnaast heb ik dan het gevoel dat er alleen echte BeautyLab bezoekers meedoen, en niet zomaar een toevallige voorbijganger die een graantje mee wil pikken. Je krijgt trouwens geen (spam) e-mails door me te volgen, het is geheel vrijblijvend.

Ten tweede. Ik zat een beetje te brainstormen met mezelf. Magic Premier webshop. Magic. Magisch. Toveren. Harry Potter. Onzichtbaarheidsmantel, GOT IT! Als jij voor 1 dag onzichtbaar was, wat zou je dan doen? Beantwoord deze vraag zo origineel en creatief mogelijk in de comments. Ik pik de leukste antwoorden eruit en die winnen een Dead Sea Premier product. Mocht je voorkeur hebben voor een prijs, zet het er dan even bij. Zonde als je het masker wint terwijl je liever de body butter had gewonnen. Inzenden kan t/m 16 augustus 00:00 uur. Succes!

Wat ik zou doen? PIKKE EN JATTE! Net as Samant!

Until next time,
Serena Verbon