zondag 22 augustus 2010

HEAT by Beyoncé + WIN WIN WIN!

Het lijkt haast of bijna iedere celeb een eigen parfum uitbrengt, dus kon Beyonce natuurlijk niet achterblijven. Heat is het eerste parfum van deze superster en de geur is geïnspireerd op haar zelfvertrouwen, stijl, karakter en sexappeal. Wil jij net zo ruiken als Beyonce? Lees dan even verder om te zien hoe je kans kan maken op haar parfum Heat. Ik mag 6 flesjes weggeven aan mijn bezoekers.



Mijn parfum is een unieke uiting van de krachtige sensualiteit van een vrouw. De geur laat je sidderen van opwinding en trekt je aandacht. Tegelijkertijd is het parfum elegant, vrouwelijk en een beetje mysterieus. Ik heb dit parfum gemaakt voor zelfverzekerde vrouwen overal ter wereld, voor vrouwen die niet bang zijn om te begeren en te worden begeerd.






Beyoncé Heat is een bloemig, fruitig en houtachtig parfum dat wordt gekenmerkt door de geur van zeldzame en sensuele bloemen. De topnoot bestaat uit  een bloemig bouquet van magnolia, neroli (oranjebloesem) en rode vanille-orchidee met een vleugje roze perzik. De hartnoot bestaat uit bitterkoekjes, zoete kamperfoelienectar en musk. De warme en verleidelijke basisnoten bestaan uit reuzenpijnboom, tonkabonen en amber. Het is een hele zwoele geur, voor de zelfbewuste vrouw die weet wat ze wil en wat ze kan. De geur is net zoals Beyonce chique en classy en een tikkeltje zoet.

De glazen flacon past helemaal bij het parfum en de naam. De rode gloed onderaan vervaagd naar boven toe en doet me denken aan een vuurtje die naar buiten wil. De combinatie goud met rood is echt prachtig en goed gekozen.  De dop bevat mooie details en de letter 'B', een afkorting en koosnaampje van Beyonce, omdat je het uitspreekt als 'Be'.

Beyonce Heat ligt vanaf eind augustus in de winkel. De prijzen; Eau de parfum 15 ml €16,00,  30 ml €26,00, 50 ml €36,00. Shower Gel 200 ml €12,50, Body Lotion 200 ml €12,50, Deodorant 150 ml €12,50.



WIN! WIN! WIN!
Ik mag maar liefst 6 flesjes van deze verleidelijke geur weggeven aan mijn bezoekers, now ain't that nice! Het gaat om de 30 ml eau de parfum t.w.v. €26. Wat moet je doen om te winnen? Ten eerste zou ik het leuk vinden als jullie me zouden volgen via Bloglovin'. Dit is absoluut geen verplichting maar it just makes me happy! Ten tweede zat ik even te brainstormen met mezelf. Heat. Hitte. Vuur. Vlam. Hebbes! Vertel me wie jouw hartje in vuur en vlam zet! Omdat het hier om een celebrity geur gaat moet het wel om een celebrity gaan. En vertel me er dan meteen bij hoe je deze celeb zou gaan verleiden. De grappigste en origineelste comments winnen Heat van Beyonce. Doe je best! Deze actie loopt t/m 1 september 0:00 uur, want dan ben ik weer terug in het land.

What about me? Nu gaan jullie vast allemaal lachen maar ik vind Zac Efron heeeeel sexy. Ik denk dat ik even niet meer zou weten wat ik met mezelf aanmoet als hij plotseling voor mijn neus zou staan. Als ik mezelf weer een beetje onder controle zou hebben zou ik mezelf laten struikelen zodat hij me wel moet opvangen en dan zou ik een supertam grapje maken en een praatje aanknopen. En dan hopen dat het klikt en dat hij dronken genoeg is om me aan te zien voor Vanessa Hudgens, hehe.

Ik ben benieuwd naar jullie comments! Make me laugh!

Until next time,
Serena Verbon