vrijdag 9 juli 2010

Zou je liever... : Sharpies vs Unibrow

Een nieuwe rubriek genaamd 'Zou je liever...'. This is gonna be so much fun! Ik zal wekelijks een onmogelijk beauty doom scenario aan jullie voorleggen zodat jullie vervolgens je mening erover kunnen geven bij de comments. Het doom scenario van deze week is: Zou je liever Sharpie wenkbrauwen dragen of een unibrow? Je mag ze niet aanpassen en het is voor de rest van je leven


Wat is een sharpie wenkbrauw? In Amerika is het onder een bepaalde bevolkingsgroep (Latina's) de normaalste zaak van de wereld om je wenkbrauwen af te scheren en ze vervolgens bij te tekenen met zo'n zwarte watervaste stift. Die stiften heten Sharpie's in Amerika, vandaar. Hieronder heb ik nog even een voorbeeldje gevonden ter illustratie:


Wat is een unibrow? Uni betekend één en brow is het engelse woord voor wenkbrauw, dus een unibrow is één doorlopende wenkbrauw. Zoals Bert van Sesamstraat, wie kent hem niet?


So, what do you choose? Ga je voor die kunstige Sharpie brows of voor een furry forehead friend genaamd Unibrow? En waarom eigenlijk?

Zoals je op de bovenste foto kunt zien staan Sharpie brows mij hartstikke geweldig *kuch* dus ik ga voor de Sharpies! Lekker watervast, dus ze overleven een regenbuitje. Plus, je kan jezelf een lekkere boze uitdrukking geven zodat je nooit meer lastig wordt gevallen op straat. Ideaal!

Zo, nu jullie. Ik ben benieuwd naar jullie hilarische onderbouwingen!

Until next time,
Serena Verbon